728 x 90

پرونده هسته ای ایران,

103 نماینده مجلس ارتجاع خواستار توقف برجام شدند

-

مجلس ارتجاع
مجلس ارتجاع
به گزارش خبرگزاری نیروی تروریستی قدس (تسنیم) 103 تن از نمایندگان مجلس ارتجاد در تذکری به آخوند حسن روحانی خواستار توقف اجرای برجام شدند.
به گزارش دریافتی محمد دهقان عضو هیأت‌رئیسه مجلس ارتجاع در جلسه علنی امروز ضمن قرائت تذکرات کتبی اعلام کرد که: «103 تن از نمایندگان مجلس در تذکری به رئیس‌جمهور خواستار توقف اجرای برجام از سوی رئیس‌جمهور به‌دلیل بدعهدیهای طرف مقابل، به‌خصوص آمریکاییها شدند».
این اقدام نمایندگان مجلس ارتجاع در پی موجی از حملات به آخوند روحانی است.

بیشتر بخوانید:
باتلاق برجام!

3ماه و نیم از زمان اجرایی شدن توافق هسته‌یی رژیم با 5+1 یا برجام می‌گذرد، در حالی که رژیم انتظار داشت و دولت روحانی به تأکید وعده می‌داد که با اجرای برجام، همه مسائل در مسیر حل قرار می‌گیرد و به عبارتی درهای بهشت به روی رژیم باز می‌شود، اما با اولین میوه برجام، اخذ غرامت 2میلیارد دلاری، به نظر می‌رسد که این درهای جهنم است که به روی رژیم بازشده است. این وضعیت آه و فغان ایادی و رسانه‌های رژیم را به‌خصوص در میان باند خامنه‌ای به آسمان رسانده است. این آه و ناله‌ها اگر ‌چه به‌عنوان آثار طبیعی و ناگزیر زهر هسته‌یی غیرمنتظره نیست. اما شتاب و سرعت حوادث و اقدام آمریکا شگفت‌آور است. در این آه و ناله‌ها فراتر از واکنش به ضربه دردناک ناشی از این «قلوه کن» شدن 2میلیارد دلاری، یک وحشت بزرگ به چشم می‌خورد، این‌که بعد چه؟ اقدام بعدی آمریکا چیست؟ حتی کاملاً محتمل است که این اقدام به آمریکا محدود نخواهد ماند. رژیم در کشورهای مختلف جنایتهای تروریستی متعددی در حق شهروندان مرتکب شده است، حتماً مصدومان و بازماندگان قربانیان این حوادث هم به صرافت دریافت غرامت از رژیم خواهند افتاد. به‌خصوص که رژیم در اغلب این کشورها دارایی و سپرده و سرمایه دارد. در این رابطه نماینده خامنه‌ای در تبریز، آخوند شبستری در نمایش جمعه این شهر، با وحشتزدگی گفت: «اگر دولت این قضیه را جدی نگیرد، امکان روی دادن این مسأله درباره بقیه اموال ایران نیز وجود دارد».

در واقع وحشت کلانتر، از ورق خوردن یک دوران و آغاز یک دوران دیگر است، دوران سیاست مماشات، با کشیدن دندان اتمی تمام شد و اکنون در دوران جدید، کندن چنگ و دندانهای تروریستی رژیم در دستور کار قرار گرفته است و به نظر می‌رسد اخذ غرامت 2میلیاردی تازه اول کار است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1c54738-9a10-4615-82a6-6b4586925e2f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات