728 x 90

افزایش قیمت دلار و گرانی افسار گسیخته

افزایش قیمت دلار و گرانی افسار گسیخته
افزایش قیمت دلار و گرانی افسار گسیخته

افزایش قیمت دلار و گرانی افسار گسیخته، باعث تشدید جنگهای دستجات درونی باند خامنه‌ای شده است. با سقوط باز هم بیشتر ارزش ریال، دلار امروز چهارشنبه سوم اسفند به ۵۰هزار و ۷۷۰تومان رسید. (سایت بن‌بست سوم اسفند ۱۴۰۱)

مجتبی یوسفی نماینده مجلس رژیم با حمله به رئیسی در مورد وضعیت اقتصادی گفت: «درباره مسائل اقتصادی و مشکلاتی که برای مردم پیش آمده است انتظار می‌رود مسئولان دولتی در صحن حاضر شوند و با مردم صحبت کنند. الآن در حوزه ارز واقعاً هیچ پاسخی نداریم و به تذکراتمان درباره کالاهای اساسی نظیر گوشت نیز توجهی نشده است.

رضا کنگری سرکرده اتحادیه بنکداران مواد غذایی رژیم در تهران: متأسفانه نوسانات ارزی اخیر موجب افزایش ۲۰ تا ۲۵درصدی قیمتها در بازار شده اما بازار هم‌چنان در رکود است و استقبال چندانی از خرید و فروش نمی‌شود.

کنگری افزود: به‌دلیل افزایش تورم، کوچک شدن سفره‌ها و کاهش قدرت خرید مردم و افزایش قیمت دلار، بازار به‌شدت در رکود به سر می‌برد.

وی با اشاره به قیمت حبوبات عنوان کرد: قیمت نخود که دو ماه قبل ۳۹هزار تومان بود الآن به ۵۵ تا ۶۳هزار تومان رسیده و لوبیا قرمزی که ۳۷هزار تومان بود با قیمت ۵۵هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت لوبیا چیتی نیز ۶۸هزار تومان شده است.

کنگری گفت: این قیمت‌ها، قیمت‌های بنکداری است که به‌صورت عمده و ماشینی جابه‌جا می‌شود و قیمت‌های مصرف کننده ۵ تا ۶هزار تومان بالاتر از این قیمتها خواهد بود.

دلار ۵۰هزار تومانی و نظر بازاریان!
بازنشسته‌ها و مستمری‌بگیران چکار باید بکنند که عیدی شون یک و هشتصده بیشتر نیست.
قیمت‌ها الآن ساعتی شده امیدوارم بیاد پایین که کاسبا و مردم بتونن زندگی کنن.
به‌خاطر این وضعیت بازار دلار و نوسان دلار ما نمی‌خواهیم کالا بالا و پایین بشه پایین که هیچ ثابت نمیتونن نگه دارند.
با این شرایط که وجود داره نمی‌تونیم جنس‌هایی که می‌فروشیم را دوباره تأمین کنیم با این وضعیت جوانان میتونن خرید بکنه آیا خودمون می‌تونیم ادامه بدیم یا نه بقا داشته باشیم که مغازه را نگهداریم یا نه!
چهارشنبه سوم اسفند

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5e66fb3e-04b6-427c-a9be-516e67ccbd13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات