728 x 90

اخبار اعتراضي,

گوشمالی مزدوران، اعتراض و اعتصاب اقشار مردم در اهواز، بانه، سردشت، مریوان، قزوین و گناوه + تصویر

-

 -
-
6رشته اعتراض و اعتصاب اقشار مختلف مردم از دانشجویان تا مردم عادی و کارگران و کارمندان و اصناف در 6شهر میهن طی دو روز گذشته جریان داشت.

در قزوین دانشجویان دانشگاه بین‌المللی اعلام اعتصاب‌غذا کردند

دانشجویان دانشگاه بین‌المللی موسوم به امام روز یکشنبه 29 فروردین 95 در اعتراض به وضعیت بسیار نامناسب مدیریت به‌خاطر ایجاد فضای پلیسی و نظامی و فضای اختناق سیاسی و فرهنگی و فقدان امکانات رفاهی (اعم از وضعیت خوابگاهها و...) در این دانشگاه دست به اعتصاب‌غذا زدند.
 
ساعت 12روز یکشنبه 29 فروردین حرکت اعتراضی دانشجویان با اعلام اعتصاب‌غذا آغاز شد. دانشجویان معترض ظرفهای غذا را از جلوی غذا خوری زنانه و مردانه تا جلوی سازمان مرکزی روی زمین قرار دادند و نهایتاً در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه تجمع کردند و با خواندن بیانیه و دادن شعار اعتراض خود را اعلام کردند.
 
ایادی حکومتی در معاونت دانشجویی در وحشت از گسترش دامنه اعتراض با دانشجویان صحبت کردند و خواستار طرح مسائل از طریق شورای صنفی شدند. آنان به شورای صنفی وعده دادند درخواست دانشجویان تا حد کافی! عملی خواهد شد. ولی برنامه‌یی داده نشد!

دومین روز اعتصاب سراسری بازار و مغازه‌داران شهرهای سردشت و بانه و مریوان

بازار و مغازه‌های شهرهای بانه و سردشت و مریوان روز یکشنبه 29فروردین برای دومین روز در اعتراض به بستن مرزها از سوی رژیم آخوندی در اعتصاب قرار داشت.
 
 
تمامی مغازه‌ها و پاساژها و بازار این سه شهر از صبح یکشنبه در دومین روز اعتصاب بسته و کرکره‌ها پایین بود.
 
 
 
در بانه به رغم وعده و وعید فرماندار این شهر مبنی بر باز کردن مرزهای کردستان؛ بازاریان و مغازه‌داران دست از اعتصاب نکشیده و اعلام کردند تا زمانی که مرزها هم‌چنان بر روی آنها بسته باشد به اعتصاب خود ادامه خواهند داد.
 
 

اهواز - تجمع اعتراضی حامیان فرهنگ و هنر در اعتراض به واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی

جمعی از اهالی فرهنگ و هنر و مدافعان حقوق فرهنگی عصر شنبه 28 فروردین در اعتراض به واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی مقابل این موزه تجمع کردند. لازم به ذکر است هفته قبل هم در تهران یک تجمع اعتراضی نسبت به واگذاری موزه هنرهای معاصر به بخش خصوصی جریان داشت و نسبت به این سیاست ضدفرهنگی رژیم مردم و کارکنان این مرکز دست به اعتراض زده بودند.

شهردار بنک از توابع گناوه در اثر ضربات مردم معترض بیهوش و بستری گردید

حسین صفایی، صبح روز یکشنبه 95/1/29 در محل کار خود مورد تهاجم دو هموطن به جان آمده قرار گرفت و بر اثر ضربه‌های وارد شده به سرش بیهوش و به بیمارستان شهر کنگان منتقل شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5020e45a-727a-42f0-b590-0af0946fec18"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات