728 x 90

اخبار اعتراضي,اخبار کارگری,

کارگران خشمگین نساجی بروجرد با حمله به کارخانه، خطوط تولید را متوقف کردند

-

کارگاه نساجی بروجرد
کارگاه نساجی بروجرد
500تن از کارگران اخراجی نساجی بروجرد روز یکشنبه 22فروردین 95، در اعتراض به بلاتکلیفی خود، به کارخانه حمله کردند، شیشه‌های آن را شکستند و با خاموش کردن ماشین آلات، خط تولید را متوقف کردند. کارگران به جان آمده نساجی بروجرد، در حالی که برگه‌های اخراج خود را در دست داشتند، به اخراج خود اعتراض کرده و خواهان بازگشت به‌کار شدند.

خبرگزاری حکومتی راه دانا این خبر را با عنوان ”صبر کارگران بیکار شده نساجی بروجرد لبریز شد. اعتراض کارگران این بار کمی متفاوت‌تر ”و خبرگزاری نیروی تروریستی قدس موسوم به تسنیم با عنوان ”فریاد اعتراض جامعه کارگری این بار در ’نساجی’ بروجرد ”این حرکت اعتراضی کارگران را منعکس کردند.

بر اساس اخبار دریافتی در تاریخ 15فروردین ماه کارخانه نساجی بروجرد در یک اقدام ضدکارگری از تمدید قرارداد با 500تن از کارگران این کارخانه در سال جدید، خودداری کرد و کارگران این نساجی در سال جدید با وجود وعده‌های داده شده هم‌چنان بیکار ماندند.

بیشتر بخوانید:
روزنامه اعتماد رژیم طی گزارشی در خصوص بیکاری نوشت: «حالا دیگر باید پذیرفت که کشور روی گسل بیکاری قرار دارد. تاثیر وضع نامناسب بازار کار در افزایش چشمگیر آسیب‌های اجتماعی انعکاس یافته است و تقریباً همگان، از مسئولان تا مردم، نگرانی‌هایی در این رابطه دارند. مشکلاتی هم‌چون بیکاری در کشورهای مختلف وجود دارد اما این مشکل در کشورهایی مانند ایران که با دوران نسبتاً طولانی رکود اقتصادی مواجه گردیده، به شکل بزرگ‌تر و نگران‌کننده‌تری بروز کرده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3c0ec38d-c503-4e6c-82d9-82eef1f3cf4b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات