728 x 90

جام زهر اتمى,

ابراز نگرانی دلواپسها: پروژه بعدی شبه برجام گفتگو با عربستان با نظارت آمریکا است

-

عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان- جان کری وزیر خارجه امریکا
عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان- جان کری وزیر خارجه امریکا
 مهدی محمدی یک کارگزار باند پاسدار جلیلی 9فروردین 95  با ابراز نگرانی از جام زهرهای بعدی که باند هاشمی رفسنجانی و حسن روحانی برای نظام در نظر گرفته‌اند، در کانال تلگرام خود نوشت: «برخی ارزیابیها نشان می‌دهد، پروژه بعدی ’شبه برجام’ در سیاست خارجی، آغاز گفت وگوهای مستقیم از سوی دولت روحانی با عربستان سعودی درباره مسائل منطقه‌یی با نظارت، کارسازی و صحنه گردانی مستقیم آمریکاست».

یادآوری می‌شود این عضو تیم مذاکره‌کننده هسته‌یی باند پاسدار جلیلی طی چند روز اخیر این دومین حمله‌اش به باند رقیب است، وی در روز 6فروردین نیز نوشته بود: «هاشمی رفسنجانی، سید حسن خمینی و آقای حسن روحانی، در انتخابات گذشته خبرگان هزینه گزافی پرداختند. با این پیش فرض که قطعاً در انتخابات ’برنده’ خواهند بود و ترکیب خبرگان عوض خواهد شد، و در نتیجه راه برای پیاده سازی الگویی از آینده که در ذهن دارند هموار می‌شود، ’رادیکالیسم’ را از حد گذرانده و از مرزهای مجاز بسیار فراتر رفتند. هاشمی رفسنجانی آشکارا وعده ’شورای رهبری’ می‌داد و روحانی حداقل در یک مورد به صراحت گفت: خبرگان آینده، ’رهبر آینده’ را انتخاب خواهد کرد و حسن خمینی هم تصور می‌کرد مجری پروژه ’بازگشت خمینی’ است!».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/68d9b96a-4277-44a3-afce-49340913a938"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات