728 x 90

انتخابات,

رسوایی به صحنه آوردن سیاهی لشکر میلیونی از شهرهای مختلف به پای صندوقهای تهران

-

ارائه بنزین و ناهار و پول نقد برای حضور در ستاد انتخاباتی مهره های رژیم-آرشيو
ارائه بنزین و ناهار و پول نقد برای حضور در ستاد انتخاباتی مهره های رژیم-آرشيو
به صحنه آوردن سیاهی لشکر میلیونی، که با اتوبوس به حوزه‌های اخذ رأی در تهران منتقل شده‌اند، در رسانه‌های حکومتی منتشر شد و مقامات رژیم در این زمینه ناچار به واکنش شدند.

خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش داد: «بحثی که روزهای اخیر در رابطه با دو انتخابات... شکل گرفته... احتمال انتقال شمار بسیاری از اهالی شهرستانهای ایران به تهران برای دادن رأی به نفع اصول‌گرایان بوده است».

یکی از مهرههای رژیم در فرمانداری تهران باندهای حکومتی را تهدید کرد و گفت: «انتقال سازمان‌دهی‌شده اهالی شهرستانها به تهران برای رای‌دهی یک ”تخلف” است و در صورت وقوع با عوامل آن ”برخورد خواهد شد”. این مهرهٴ رژیم افزود: «بازرسان ویژه وزارت کشور و نمایندگان فرمانداري در تمامی حوزه‌های رأی‌گیری در صورت مشاهده چنین تخلفی آن را سریعاً به ما اطلاع داده و ما بلافاصله با آن برخورد خواهیم کرد».

پیش از این، وزیر کشور آخوند روحانی تأکید کرده بود انتقال سازماندهی شده یک میلیون نفر به تهران برای شرکت در انتخابات هفتم اسفند تخلف است. اگر این‌ها سازماندهی شده و هدف‌دار باشد تخلف است و ما با آن برخورد می‌کنیم.

با این وجود وزارت کشور رژیم با صدور اطلاعیه‌یی در روز انتخابات اعلام کرد هر کس در هر شهری که خواست می‌تواند رأی خود را به صندوقهای رژیم بیاندازد.

رسول منتجب‌نیا، از باند رفسنجانی و روحانی، نیز قبل از برگزاری نمایش انتخابات عنوان کرده بود، باند خامنه‌ای برای آوردن ”یک میلیون نفر به تهران” با هدف بالا بردن رأی نامزدهای خود در حوزه انتخابیه تهران ”جلسات سری” برگزار کرده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/50fb152f-b47c-4f12-82d2-4bb030d0e663"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات