728 x 90

اخبار اعتراضي,

تهران؛ گوشمالی مزدوران؛ عقب‌نشینی در مقابل اعتصاب رانندگان بی.آر.تی

-

تهران - گوشمالی مزدوران سرکوبگر شهرداری - آرشیو
تهران - گوشمالی مزدوران سرکوبگر شهرداری - آرشیو
تهران - گوشمالی مزدوران سرکوبگر شهرداری
صبح روز دوشنبه 3اسفند 1394ساعت 10 در خیابان هنگام در رسالت، مأموران شرکتهای پیمانی شهرداری تهران، هنگام برخورد زننده با کودکان زباله گرد با واکنش خشمناک مردم و جوانان شاهد صحنه روبه‌رو شدند. جوانان از مزدوران خواستند وسائل کودکان را به آنان برگردانند، مزدوران سرپیچی کردند، و جوانان آنان را گوشمالی دادند. در پی این درگیریها، یکی از مأموران از ناحیه بینی دچار آسیب شد و بقیه به بهانه رساندن وی به بیمارستان از صحنه گریختند.

اعتصاب رانندگان اتوبوسرانی بی.آر.تی
صبح روز دوشنبه 3اسفند 1394 از ساعت 8، بیش از نیمی از رانندگان اتوبوس های تندرو تهران BRTدر اعتراض به حقوق پرداخت نشده و حق سنوات و اضافه کاری هایشان، دست به اعتصاب زدند این اعتراض که تقریباً در تمامی پایانه‌های تهران رخ داد، با گذشت کمتر از یک ساعت، باعث شد مقامات حکومتی در وحشت از فراگیر شدن دامنهٴ اعتراض در آستانهٴ نمایش انتخابات، طی تماسهای مکرر با سازمان حمل و نقل عمومی کشور و همچنین سازمان اتوبوسرانی استان تهران، درخواست رسیدگی فوری به این موضوع را بکنند. در نهایت آنان قول پرداخت اولین قسط حقوق پرداخت نشده رانندگان تا پایان هفته و پیش از انتخابات! را دادند.
در این اعتصاب، تماسهای اعتراضی مردمی در ایستگاهها، به‌خصوص ایستگاههای محدوده خیابان ولیعصر مقامات حکومتی را سراسیمه کرده بود تا بدون فوت وقت و برای جلوگیری از اجتماع ضدحکومتی، فرمان پرداخت حقوقهای پرداخت نشده و سایر موارد طلب رانندگان را دادند.
رانندگان معترض در پایانه‌های آزادی، تهرانپارس، بیهقی، آزادگان و... گردهم آمده بودند. اعتراض آنها در ساعت 9 و با نتیجه مثبت، پایان یافته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e1817bb6-bc95-40ee-9029-bd411b896d90"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات