728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

همبستگی با مقاومت مردم ایران و مبارزه زنان ایرانی در برابر استبداد زن‌ستیز آخوندی در آستانه فرارسیدن روز جهانی زن

-

کارین هالش - مونیکا تام - الیزابتا زامپاروتی
کارین هالش - مونیکا تام - الیزابتا زامپاروتی
کارین هالش - عضو هیأت‌رئیسه مجلس برلین از حزب سوسیال‌دموکرات
من کارین هالش هستم، عضو گروه پارلمانی حزب سوسیال‌دموکرات در مجلس برلین. من مایلم صمیمانه‌ترین سلامهایم را به‌مناسبت روز جهانی زن به همه زنان و طبعاً به بستگان آنها تقدیم کنم.
ما می‌دانیم که بیش از 50 درصد جمعیت بشری را زنان تشکیل می‌دهند. متأسفانه حقوق آنها هنوز با مردان برابر نیست. زنان تحت فشارهای دو برابر و یا سه برابر قرار دارند. ما همواره برای رسیدن به برابری حقوق زن و مرد تلاش می‌کنیم و این در پهنه سیاسی در برلین بدین معناست که زنان باید در مواضع رهبری کننده نقش بزرگتری ایفا کنند.
اما من مایلم امروز به‌طور خاص به آن دسته از زنانی فکر کنم که تحت شرایط کاملاً وحشتناک مجبورند زندگی کنند. زنانی که در معرض جنگ قرار دارند، زنانی که از سرکوب رنج برده‌اند، زندانی شده‌اند و یا مدت زیادی مجبور بوده‌اند که از خانواده و عزیزان خودشان جدا باشند.
و به‌طور خاص درودهایم را تقدیم همه زنان در کمپ لیبرتی می‌کنم. من می‌دانم که آنها باید تحت شرایط سخت مبارزه‌شان را ادامه بدهند. ما به یاد شما هستیم. ما به شما سلام می‌کنیم. ما برایتان آرزوی توان و نیروی بیشتر داریم تا به اهدافتان برسید. و ما بسیار خوشحال می‌شویم اگر همه زنان، همه انسانها در آینده‌ای نزدیک در صلح، فارغ از نگرانی و در آزادی بتوانند زندگی کنند. درودهای قلبی من را بپذیرید.

مونیکا تام - عضو هیأت‌رئیسه مجلس برلین از حزب دموکرات‌مسیحی
 خانمهای محترم، من عضو مجلس نمایندگان برلین هستم و از صمیم قلب به شما به‌مناسبت روز جهانی زن که در آستانهٴ آن هستیم، درود می‌فرستم. برای شما در مسیر مبارزه‌تان به‌منظور نیل به برابری برای همهٴ زنان، آرزوی موفقیت بسیار و توان و انرژی بسیار می‌کنم. به‌طور خاص به آن دسته از زنانی درود می‌فرستم که شخصاً برای پیشبرد این مبارزه، شهامت بسیاری به‌خرج می‌دهند؛ چرا که در معرض خطرات قرار دارند. در این رابطه به‌ویژه یاد زنان ایرانی را گرامی می‌دارم. آرزو می‌کنم که زنان ایران در مبارزه‌شان برای کسب حقوق برابر پیروز بشوند.
از شما متشکرم

الیزابتا زامپاروتی-رئیس مشترک کمیته ایتالیایی پارلمانترها و شهروندان برای ایران آزاد
سازمان به قابیل دست نزنید عملکرد روحانی در مورد اعدامهای فزاینده که حداقل ۲۰۰۰ اعدام از زمان به قدرت رسیدن او است را محکوم می‌کند. اما رژیم ایران همچنین در قانون خود علیه زنان تبعیض قائل می‌شود و ما می‌دانیم چگونه قوانین قرون‌وسطایی مختلف رژیم از قبیل قانون بدحجابی به تصویب رسیده است. این [ایدئولوژی] رژیم ایران است اما جنبشی که توسط مریم رجوی نمایندگی و رهبری می‌شود یک ایده متفاوتی برای آینده ایران را ارائه می‌کند، یک ایران متفاوت، یک ایران دموکراتیک و در برگیرنده همه مردم، و ایرانی که به‌عنوان یک کشور، به حقوق‌بشر احترام می‌گذارد. و به این دلیل من قویاً معتقدم که برنامه مریم رجوی راه‌حل ایجاد امنیت جهانی است زیرا امنیت خاورمیانه و جهان امنیتی است که بر اساس یک ایران دموکراتیک و حکومت قانون محقق می‌شود و نه بر اساس یک دیکتاتوری مذهبی و زن‌ستیز تحت ریاست‌جمهوری روحانی و تحت ولایت ولی‌فقیه خامنه‌ای.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c889d606-0453-45ab-a8ac-08284a53cf4a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات