728 x 90

توطئه خانواده عليه اشرف,

شیخ خلف‌العلیان: افزایش فشارها علیه ساکنان اشرف، تلاشی برای پوشاندن وضعیت بهم ریخته امنیتی توسط نوری مالکی است

-

شیخ خلف العلیان از مجاهدان اشرف حمایت کرد
شیخ خلف العلیان از مجاهدان اشرف حمایت کرد
شیخ خلف‌العلیان دبیرکل شورای گفتگوی ملی عراق گفت که افزایش فشارها و محدودیتها علیه پناهندگان ایرانی در اشرف تلاشی برای پوشاندن وضعیت بهم ریخته امنیتی توسط نوری مالکی است.

وی به ملف نت گفت: فشارهایی که علیه ساکنان غیرنظامی در قرارگاه اشرف اعمال می‌شود برای دور کردن افکار عمومی عراق از انفجاراتی است که کشور شاهد آنست.
شیخ خلف‌العلیان گفت که این فشارها در صورت سامان گرفتن وضعیت سیاسی عراق پایان خواهد گرفت. وزارت اطلاعات رژیم ایران با همکاری دولت عراق از طریق نصب 10 بلندگوی جدید که مجموعا به 27 بلندگو ونصب پلاکاردهایی که روی آنها شعارهای تحریک کننده نوشته شده، اقدام به افزایش فشارها علیه قرارگاه اشرف و استمرار شکنجه روانی ساکنان اشرف کرده است. این تلاشها با همکاری کمیته تحت امر نخست وزیری عراق انجام می‌شود.

شیخ خلف‌العلیان هم‌چنین یادآوری کرد که مقاومت ایران به مسئولین در نخست وزیری عراق و نیروهای عراقی که این اقدامات ضدبشری را به اجرا در می‌آورند، هشدار داد که این مسائل را در دادگاههای قضائی بین‌المللی پیگیری خواهدکرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/12ca82d2-2c77-4a8a-ae2b-6a62baf745f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات