728 x 90

اذيت و آزار زندانيان,

پیام زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور از زندان اوین به مردم ایران

-

زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور در زندان اوین
زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور در زندان اوین
دوشنبه 12بهمن ماه 94 زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور از بند 7 اوین طی پیامی به مردم بر ایستادگی بر مواضع خود در قبال دیکتاتوری آخوندی تأکید کرده است.

در پیام زندانی سیاسی علیرضا گلی‌پور از زندان اوین آمده است:

باوجود اعتراف هاشمی رفسنجانی که ایران در زمان ریاست‌جمهوری ایشان به‌دنبال سلاح اتمی بوده
این سؤال پیش می‌آید چرا مسئولان ارشد کشور پا فشاری بر آن دارندکه هیچگاه دنبال قدرت اتمی نبوده‌اند
و سؤال مهمتر آن که چرا افرادی که ثابت کرده‌اند بدنیا، که سخنان اینان دروغ است، باید بازداشت شوند و تحت بدترین نوع شکنجه قرار بگیرند و فقط تنها جرمشان بیان حقیقت باشد و افشای اعمال بد و فساد اخلاقی این روباه صفتان است.
من که به‌عنوان یک شهروند ایرانی در مقامی بودم که می‌توانستم به‌جای بیان حقیقت مانند خیلی از فعالان به‌اصطلاح سیاسی که خودشان را اصلاح‌طلب می‌دانند به‌دنبال مصلحت باشم و باچاپلوسی و چپاول بیت المال به‌جای مردم، بفکر نگه‌داشتن میز و پر کردن جیب خود باشم و بجای زندگی با عزت و ایستاده، زندگی روی زانو و با خفت را انتخاب کنم.
اما خداوند را شاکرم که چنین نشد و هنوز بعد از گذشت سه سال شکنجه بلند فریاد می‌زنم که این حکومت دیکتاتور است و بزرگترین ظلم را در تاریخ به مردم کشورش کرده است و حاکمان با پا گذاشتن بروی خون جوانان و نخبگان، حکومت می‌کنند و به مردم عزیز ایران با افتخار می‌گویم که بر سر مواضع ام ایستاده‌ام و از جوامع جهانی خواستار رسیدگی به حقوق از دست رفته مردمم از این دیکتاتوران هستم.
با درود به همه آزادیخواهان
علیرضا گلی‌پور
زندان اوین.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/49ee5486-c092-45a5-a10d-3b7a88826808"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات