728 x 90

-

یک پاسدار قاچاقچی مدعی شد قبل از انقلاب نصف جمعیت ایران معتاد بودند!

-

بیکاری و اعتیاد در ایران تحت حاکمیت ملاها بیداد می‌کند
بیکاری و اعتیاد در ایران تحت حاکمیت ملاها بیداد می‌کند
یک پاسدار قاچاقچی به نام مهدی توکلی که منصب «دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم» را یدک می‌کشد و سخنان او توسط خبرگزاری حکومتی مهر ۳ دیماه منتشر شده، با مقایسه وضعیت و رواج اعتیاد در جامعه قبل و بعد از انقلاب می‌گوید: در سال ۱۳۵۳ با وجود جمعیت ۳۰ میلیونی کشور حدود ۱۵ میلیون معتاد شناسامه‌دار در کشور وجود داشت ولی هم‌اکنون با جمعیت ۷۰ میلیونی، یک میلیون و ۲۰۰ هزار معتاد در کشور وجود دارد که وضعیت کنونی نسبت به قبل از انقلاب شرایط مناسب‌تری را داراست». به گزارش مهر، نامبرده با اشاره به این‌که توزیع کوپنی و علنی مواد مخدر در قبل از انقلاب سبب زیاد شدن حجم معتادان در کشور شده بود، اظهار داشت: بحث مبارزه با مواد مخدر سالهای بسیاری است در کشورمان به‌عنوان معضلی مطرح است که در زمان قبل از انقلاب وضعیت اعتیاد در کشور بسیار بحرانی‌تر از وضعیت کنونی بوده است و هم‌اکنون کنترل قابل قبولی در این زمین صورت گرفته است.

پاسدار مهدی توکلی مدعی شد: «در ایران اسلامی ۹۸درصد افراد جامعه سالم هستند و فقط ۲ درصد معتاد وجود دارد».
کیست که نداند اعتیاد به انواع مواد مخدر بلایی است که به «برکت» نظام منحوس آخوندی در ایران همه گیر شده است. هروئین، که پیش از انقلاب، ماده‌ای کمیاب بود، همه گیر شد و بیش از سیگار در دسترس جوانان قرار گرفت. کمااینکه ۵ سال پیش خبرگزاری رسمی و حکومتی ایسنا نوشت:
۱۱ میلیون ایرانی درگیر معضل اعتیاد
خبرگزاری حکومتی ایسنا ۱۶دی ۸۴ (۵ سال پیش) : جانشین رئیس‌ جمهوری در ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به این‌که ۶۵ درصد زندانیان مواد مخدر را مردان متأهل تشکیل می‌دهند، گفت: هم‌اکنون ۱۱ میلیون نفر از جمعیت ایران با مشکل اعتیاد خود یا اطرافیان دست به گریبانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21891e9d-2379-4248-8772-0af196764e07"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات