728 x 90

ترس رژيم ایران از قیام,

کابوس ولایت بحران‌زده خامنه‌ای از خطر دشمن اصلی نظام و سه دهه رویارویی مجاهدین با ارتجاع

-

برادرمجاهد محمدحیاتی
برادرمجاهد محمدحیاتی
سه دهه رویارویی مجاهدین با ارتجاع و دیکتاتوری و افشای تقلبات انتخاباتی
با نزدیک شدن نمایش انتخابات اسفندماه، خامنه‌ای که در گرداب بحرانهای بزرگی دست و پا می‌زند، نسبت به خطر دشمن در کمین نشسته کل نظام به باندهای متخاصم درونی رژیم هشدار می‌دهد:
خامنه‌ای: یک عده‌یی کمین کردند که با عدم ورود مردم در عرصه انتخابات یا با تحریم انتخابات یا با سست کردن انتخابات که حالا اشاره خواهم کرد یک مچ‌گیری از نظام جمهوری اسلامی بکنند. یک عده‌یی کمین کردند...

در همین حال، رادیو و تلویزیون و رسانه‌های حکومتی تحت‌امر ولی‌فقیه ارتجاع و همچنین مهره‌های سر سپرده خامنه‌ای در خبرگان و نمایشهای جمعه جا به جا در مورد خطر مجاهدین هشدار می‌دهند و سوابق رویارویی آنها با استبداد مذهبی را بازگو می‌کنند.

از جمله رسانه‌های حکومتی از زبان خرچنگ نظام، آخوند احمد خاتمی و در دفاع از نظارت استصوابی شورای نگهبان نوشتند:
«نظارت استصوابی یک شعار سیاسی نیست بلکه یک رفتار قانونی است، اول انقلاب که هنوز شورای نگهبان نبود خمینی نماینده‌ای در انتخابات ریاست‌جمهوری قرار داد تا نظارت کند، نظارت این نمایندگان استصوابی بود و مسعود رجوی را به خوبی و درستی رد کردند، ناظری که از سوی خمینی بود این فرد را رد کرد، نه شورا و هیأت اجرایی»...

تلویزیون تحت‌امر ولی‌فقیه نیز در همین راستا، به تولید فیلمها و قطعاتی با استفاده از تصاویر اولین دورهٴ انتخابات مجلس و رویارویی مجاهدین با رژیم پرداخته است که البته همراه با انواع تحریف و سانسور است.
 اما در عین حال، سوزش رژیم را از نقش مجاهدین در افشای تقلبات و انحصارطلبی و دیکتاتوری آخوندها را همان از فردای سرقت انقلاب ضدسلطنتی تا به امروز، برملا می‌کند.
تلویزیون رژیم -28دی1394:
آیت‌الله خامنه‌ای در اولین نماز جمعه سال 59 پیام امام در انتخابات را تبیین و در رسیدگی قانونی به تخلفات احتمالی تأکید می‌کند.

خامنه‌ای: امروز ما در آستانهٴ تشکیل مجلس شورای اسلامی هستیم...

تلویزیون رژیم: شمارش آراء انتخابات مجلس در اکثر نقاط کشور به پایان رسیده است گروه‌هایی که در انتخابات رأی نیاورده‌اند، بدون توجه به سخنان امام هم‌چنان سلامت انتخابات را زیر سؤال می‌برند و بر طبل ابطال می‌کوبند.
[عکس مسعود رجوی] در رأس این گروهها سازمان مجاهدین خلق قرار دارد که امام بارها به اعمال منافقانهٴ آنان اشاره کرده است و در این برهه رفتار نفاق‌آلودشان بروز و ظهور بیشتری دارد.
محمدرضا مهدوی کنی سرپرست وزارت کشور: هیأت 7نفری انتخاب شد...

تلویزیون رژیم: اکبر هاشمی رفسنجانی بعدها می‌نویسد، بیشتر شکایتها و ادعاهای مربوط به تقلب و تخلف در جریان انتخابات مستند و واقعی نبود و مشخص بود که بیشتر یک جنجال سیاسی است تا یک واقعیت.
مثلاً گروهی از همین مخالفان مدعی بودند که قبل از انتخابات اکثر استانداران، فرمانداران و بخشداران با اهداف سیاسی عوض شده‌اند، این مطلب البته صحیح نبود.

تلویزیون رژیم: 7فروردین59 دفتر بحث آزاد صدا و سیما طی اطلاعیه‌یی خواستار یک میز گرد بحث آزاد درباره چگونگی انتخابات مجلس شورای ملی می‌شود و از نهادهای مختلف دعوت به‌عمل می‌آورد.

تلویزیون رژیم : به‌دنبال انجام نخستین دور انتخابات مجلس شورای ملی، اسلامی جمهوری اسلامی مسائلی عنوان گردیده که ما را بر آن داشت که با چند تن از صاحب‌نظران و مسئولان مملکت گفتگو و بحث آزادی داشته باشیم.
مدعیان تقلب در انتخابات: طی گزارشاتی که به ما رسید یک نمونه‌اش رو خودم هنگام رأی‌دادن متوجه شدم این بود که آن افرادی که در حوزه مشغول رأی‌نوشتن برای دیگران بودند به‌رغم این‌که آن شخص بی‌سواد اظهار می‌کرد و اصرار می‌کرد اسم فلان کس را بنویس، نمی‌نوشتند...
 
مدعیان تقلب در انتخابات نماینده بنی‌صدر رئیس‌جمهور: ...
این آمار مربوط به فقط یک صندوق است که توضیحات آن و بقیه شعبه ها و آمار کل کشور را تلویزیون رژیم سانسور کرده است.

تلویزیون رژیم: مدعیان تقلب در انتخابات، نمایندهٴ منافقین [برادرمجاهد محمدحیاتی] : تبلیغ و تحریک مردم علیه سازمان مجاهدین خلق و توهین و مارک‌زدن 186 مورد، اختلال و تقلب در هنگام شمارش آراء، قلم‌بردن در تعرفه‌ها، نوشتن آراء کاندیداهای سازمان به حساب کاندیداهای دیگر با استفاده از تشابه اسمی، 314 مورد.

روحانی: چیزی که بنده از روزنامه مجاهد نقل کردم، نوشته بود برخی از روحانیان و من برخی رو نگفتم، من نه گفتم برخی، نه گفتم همه روحانیان، گفتم شما در این مقاله می‌بینید که لبه تیز این حملات عمدتاً به روحانیت و پاسداران است و اتفاقاً روزنامه مذکور همیشه به برخی از روحانیان حمله می‌کنه، درست هم هست اونهایی که بزرگترین سهم رو در انقلاب بر دوش داشتند، ما در این انتخابات تخلفات یا احیاناً تقلباتی رو کم و بیش گروه‌های متعدد مدعی بودند و حتماً هم بدون تخلف و بدون هیچ‌گونه تقلب نبوده این‌رو هیچ‌کس نمی‌تونه مدعی باشه که صددرصد بی‌عیب بوده و اگر صد بار دیگر هم انتخابات در این مملکت انجام بگیره کسی نمی‌تونه مدعی بشه که هیچ‌گونه عیب و ایرادی نداشته، اما یک مسأله برای ملت ما بسیار مهمه که این مسأله رو در نظر بگیرند برای دورهٴ آینده و دور دوم و آن این‌که تخلفات کاملاً به دو قسمت و دو دسته تقسیم می‌شد.
تخلفات تشکیلاتی، تخلفات حرفه‌یی، تخلفات سازمان‌یافته و تخلفات ساده و موضعی.
بنده در این‌جا مدارک فراوانی هست نمی‌خواهم همه مدارک و فرصت اش هم نیست، اما اشاره‌یی می‌کنم که بینندگان عزیز این رو توجه داشته باشند که این حضرات با یک نقشه بسیار دقیق که نقشه تهران رو مطرح کرده بودن، افراد و اعضا که در این‌جا نامشون مشخص شده است دقیقاً تنظیم کرده بودن که طبق این نقشه کی در کجا چه کاری رو انجام بده و باز دقیقاً می‌بینیم که در آن نامه معروف سرگشاده به یکی از اعضای سازمان که باز نامش رو بنده نمی‌برم، در آن نامه باز ذکر شده که شوهر باز یکی از خواهران انقلابی ذکر کرده که حتی دستوری بوده، دستور تشکیلاتی که باز روزنامه‌های خاصی را آتش بزنند، برای این‌که صحنه‌سازی بکنند. کارهایی که این حضرات انجام می‌دادند اولین کارشون این بود که صندوقها رو بتوانند محاصره کنند، محاصره گازانبری، در یکی از شهرستانها که بنده خودم شاهد و ناظر بودم، کاندیدای همین سازمان گفته بود که از گروه‌های سیاسی باید بیایند و هر گروهی به‌عنوان عضو ناظر داشته باشه. یک هو دیدیم ده بیست گروه که سابقه نداشت تو آن شهر، از گروه‌های پیشگام و پیشتاز، پیشقدم و از این پیش پیش‌هایی که بلد هستند، آمدند و ردیف شدند که بعد از این‌که مسائل روشن شد خوب دیگر کاندیداها مخالفت کردن، بعد از انتخابات اعلامیه‌های اعتراضی یکنواخت و مشابه هم چه به‌عنوان تلگرام برای رئیس‌جمهور، چه وزارت کشور، چه مراکز دیگر.

گردآوری به‌اصطلاح اسناد تقلب که بنده این‌جا اسناد فراوانی آوردم که این رو به‌عنوان سند تقلب ذکر کردن که سند نیست و از همه مهمتر من یک نکته رو اشاره می‌کنم و آن این‌که ملت عزیز ایران عده‌یی هستند، دسته‌هایی هستند، که عقیده‌شون اینه، مکتب شون اینه میگن برای رسیدن به هدف از هر وسیله‌یی میشه استفاده کرد، اما مسلمانان راستین این مسأله را محکوم می‌دانند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b02f9871-15a7-43ee-a7a3-a6e6d8acf6ec"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات