728 x 90

موج اخراج استادان توسط دولت جلادان و تزریق عناصر هم‌سو با حاکمیت

موج اخراج استادان توسط دولت جلادان
موج اخراج استادان توسط دولت جلادان

موج اخراج استادان توسط دولت جلادان و تزریق عناصر هم‌سو با حاکمیت، در آستانه بازگشایی دانشگاهها و سالگرد قیام، جنگ گرگها را در وحشت از پیآمد آن تشدید کرده است.

ابراهیم آزادگان کارشناس حکومتی گفت: دانشگاههای کشور آخرین نفس‌های خود را می‌کشند و حیات علمی دانشگاهها در خطر جدی قرار دارد... . باید بدانیم که از درون، رو به نابودی می‌رویم (سایت حکومتی فرارو ۸شهریور).

جلایی‌پور از عناصر باند مغلوب رژیم گفت: بازی اخراج اساتید یک بازی دوسر باخت است. وضعیت بدتر از دوره احمدی‌نژاد است (سایت حکومتی جماران ۸شهریور).

علی قنبری کارشناس دیگر رژیم گفت: «تلاش برای یکدست‌سازی دانشگاهها از همان جایی ناشی می‌شود که مدتی پیش در اداره‌ها، سازمانها و نهاد‌های رسمی کشور آغاز شده بود. طرز فکری که می‌گوید همه باید به شکلی اندیشه کنند که مطلوب این جریان خاص است. در شرایط این‌چنینی، به‌زودی شاهد مهاجرت دانش‌آموزان سال آخر دبیرستان یا دارای مدرک دیپلم به دانشگاههای کشور‌های اطراف خواهیم بود (روزنامه حکومتی ابتکار ۸شهریور).

محمدصالحی یک عضو مجلس ارتجاع با وقاحت تمام از اخراج استادان دانشگاه حمایت کرد و گفت: قرار نیست ما نخبگان را به این قیمت که هر کاری بخواهند انجام دهند، در کشور نگهداریم. این افراد با این مواضع شان علیه نظام، ضد مردم هم هستند.(سایت حکومتی انتخاب ۸شهریور )

پاسدار شریعتمداری گرداننده کیهان خامنه‌ای از در دفاع از اخراج گسترده استادان گفت: این چند به‌اصطلاح استاد، نه فقط از اغتشاشاتی حمایت کرده‌اند، بلکه با اغتشاشگران همراهی و همکاری علنی نیز داشته‌اند. (روزنامه حکومتی شرق ۸شهریور )

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7f44f9c0-ff5b-4383-a732-291881ecb37a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات