728 x 90

اخبار کارگری,

بابل، کاشان - ادامه اعتصاب و اعتراض کارگران و اصناف

-

تجمع اعتراضی کارگران کاشان - آرشیو
تجمع اعتراضی کارگران کاشان - آرشیو
بابل - فوری اعتصاب و اعتراض کسبه بازار سنتی بابل برای دومین روز متوالی ادامه داشت
صبح روز یکشنبه 15آذر 1394، در ادامه اعتراض کسبه بازار سنتی بابل به اخاذیهای شهرداری و میراث فرهنگی، این کسبه در ساعت ۹:۳۰ مغازه‌های خود را بستند و تا ظهر به اعتصاب نشستند.

در پی اعتراضات روز گذشته این کسبه به چپاول‌های مالیاتی از آنها، شهرداری طی نامه‌یی اعلام کرده که کسبه می‌توانند این مبالغ را به‌صورت قسطی پرداخت کنند و در صورت عدم پرداخت این هزینه، این مبلغ به عوارض و مالیات سالیانه آنها افزوده خواهد شد و پرداخت آن الزامی می‌باشد اما کسبه می‌گویند، در صورت افزایش فشار دولت برای پرداخت این هزینه‌ها، آنها تمام این بازار را تعطیل خواهند کرد.

کاشان - تجمع کارگران بیکار شده شهرک راوند در مقابل دفتر نماینده وزارت کار
صبح روز یکشنبه 15آذر 1394ساعت 8، جمعی از کارگران اخراجی و بیکار شده در شهرک صنعتی راوند کاشان، در مقابل دفتر نماینده وزارت کار رژیم در ورودی این شهرک، دست به تجمع و اعتراض زدند.

این کارگران که از ابتدای سال 94 و اردیبهشت از کار اخراج شده‌اند نه تنها از حق بیکاری برخوردار نبوده‌اند بلکه یک ماه حقوق سال قبل خود را هم دریافت نکرده‌اند. این تجمع اعتراضی که با حدود صد کارگر به جان آمده شروع شده بود، رفته‌رفته به صدها نفر بالغ شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/eb7461b4-d9f6-4c30-8937-84e9f1d84a48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات