728 x 90

انعکاس خبرگزاریهای بین‌المللی از تظاهرات ایرانیان آزاده در مونیخ همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ

تظاهرات ایرانیان آزاده در مونیخ - ۲۷بهمن ۱۴۰۲
تظاهرات ایرانیان آزاده در مونیخ - ۲۷بهمن ۱۴۰۲

خبرگزاری رویترز با انتشار تصاویری نوشت: تظاهرات شورای ملی مقاومت ایران علیه رژیم ایران همزمان با کنفرانس امنیتی مونیخ در اودئون پلاتز برگزار شد. آسوشیتدپرس با انتشار تصاویری از این تظاهرات نوشت: ایرانیان علیه رژیم آخوندها در ایران تظاهرات کردند.

خبرگزاری آلمان: مخالفان رژیم ایران در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ در تظاهراتشان نسبت به موجی از اعدامها هشدار دادند.

خبرگزاری آلمان: حامیان شورای ملی مقاومت ایران در تظاهرات خود با فاصله کمی از محلی که رهبران جهانی گردهم آمده بودند، از سازمان ملل و شرکت‌کنندگان در کنفرانس امنیتی خواستند تا اقدامات منسجم تری علیه رژیم در تهران انجام دهند.

خبرگزاری آلمان: تظاهر کنندگان کارنامه وحشتناک رژیم ایران را محکوم کردند و گفتند تنها در ماه ژانویه حداقل ۸۳نفر اعدام شده‌اند. از زمان آغاز جنگ در اسراییل تاکنون ۴۰۰ اعدام صورت گرفته است.

خبرگزاری آلمان: شرکت‌کنندگان در این تظاهرات گفتند: «جامعه بین‌المللی باید فوراً اقدامات مؤثری برای توقف موج جاری اعدامها در ایران انجام دهد».

خبرگزاری آلمان: تظاهر کنندگان به‌طور مشخص خواستار اضافه شدن سپاه پاسداران به فهرست تروریستی اتحادیه اروپا، فعال شدن مجدد تحریم‌های سازمان ملل علیه پروژه هسته‌یی رژیم ایران و طبقه‌بندی این رژیم به‌عنوان تهدیدی برای صلح جهانی شدند.

خبرگزاری آلمان: تظاهر کنندگان خواستار این شدند که مبارزه مردم ایران علیه رژیم باید در سطح بین‌المللی به‌رسمیت شناخته شود.

سایت بی.ان.ان: حامیان شورای ملی مقاومت ایران به نشانه همبستگی ایستادند و با شعارها و نشانه‌هایشان، هوای سرد مونیخ را با پیامی که نمی‌توان نادیده گرفت، درنوردیدند.

سایت بی.ان.ان: حامیان شورای ملی مقاومت ایران نه تنها از سازمان ملل، بلکه از شرکت‌کنندگان در کنفرانس خواستند تا علیه سران رژیم ایران موضع بگیرند و بر نگرانی شدید در مورد حقوق‌بشر که فراتر از مرزهای ملی و وابستگی‌های سیاسی است، تأکید کردند.

سایت بی.ان.ان: صدای معترضان در مونیخ با وضوح و فوریتی طنین‌انداز می‌شود که نمی‌توان نادیده گرفت. تظاهرات شجاعانه حامیان شورای ملی مقاومت در خارج از کنفرانس امنیتی مونیخ، تصویری تلخ از مسئولیت جامعه جهانی برای ایستادن در برابر ظلم و ستم، هر کجا که ممکن است رخ دهد، می‌باشد.

سایت زود دویچه سایتونگ آلمان: حامیان شورای ملی مقاومت ایران در تظاهرات خود صبح جمعه با فاصله کمی از کنفرانس در مرکز شهر مونیخ از سازمان ملل متحد و شرکت‌کنندگان در کنفرانس امنیتی خواستند تا اقدامات منسجم تری علیه دولت در تهران انجام دهند.

خبرگزاری نوا: هواداران شورای ملی مقاومت ایران، اصلی‌ترین اپوزیسیون دموکراتیک رژیم در تهران، از غرب خواستند «سیاست قاطعیت» را در قبال حکومت دینی اتخاذ کند. علاوه بر این، قرار دادن سپاه پاسداران در فهرست سیاه اروپا به‌عنوان یک «سازمان تروریستی» ضروری است.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8a5e71d5-bb51-40e0-b7fe-945087dd9308"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات