728 x 90

زندانیان سیاسی,اعدام دسته جمعي,

آزار و اذیت زندانیان اهل سنت در بند هشت گوهردشت کرج

-

زندان گوهردشت کرج
زندان گوهردشت کرج
به گزارش رسیده از زندان گوهردشت کرج 13آذر 94 زندانیان اهل سنت در بند هشت، تحت فشار و آزار و اذیت شدید دژخیمان قرار دارند.

شش تن از زندانیان اهل سنت محکوم به اعدام به‌نامهای «طالب ملکی»، «پوریا محمدی»، «ماموستا خالد منصور بلاغی»، «کاوه شریفی»، «محمد یاور رحیمی» و «بهمن رحیمی» در تاریخ 10آبان 94 به بند هشت سپاه موسوم به بند اطلاعات منتقل شده‌اند.

به همبندیان این زندانیان گفته شده بود که تا سه روز دیگر به زندان گوهردشت برگردانده می‌شوند ولی بر اساس گزارشات رسیده، این زندانیان هم‌اکنون توسط دژخیمان وزارت بدنام اطلاعات تحت شکنجه و بازجویی قرار دارند.

بنا بر گزارش دیگری از گوهردشت کرج شش نفر دیگر پس از ششمین سال حبس خود به انفرادی منتقل شده و مورد بازجویی و اذیت و فشار مأموران بدنام اطلاعات قرار گرفته‌اند. حکم آنها اعدام است؛ اما این احکام بدون مدرک و دلیل و در دادگاههای پنج دقیقه‌ای و فرمالیته بدون هیچ حق و حقوقی صادر شده و برای سرپوش گذاشتن و اقامه دلیل پس از شش سال دوباره به این زندانیان فشار روحی و روانی وارد شده است. هفتمین نفر حیدر رشیدی است که دارای پرونده جدا از بقیه و پنج سال حبس دارد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/bd7b0ca2-4991-4cce-b571-9938ddbe318e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات