728 x 90

-

اعتراف به تنفر مردم از بسیج

-

مزدوران بسیجی
مزدوران بسیجی
23اسفندماه سال 84 بود که خامنه‌ای در سخنرانی خود استفاده از فناوری هسته‌یی را یک ضرورت و نیاز اجتناب‌ناپذیر برای آینده رژیم دانست و گفت: «هر گونه عقب‌نشینی در مقطع کنونی زنجیره تمام نشدنی از فشارها و عقب‌نشینیهای دیگر را به‌دنبال خواهد داشت بنابراین راه غیرقابل برگشت است»

ده سال گذشت و در نهایت خامنه‌ای مجبور شد جام زهر را سر بکشد و حالا زمزمه‌های آن زنجیرهٴ تمام نشدنی از عقب‌نشینیها به گوش می‌رسد. یک نمونه‌اش بسیج ضد‌مردمی است که شبکه 3تلویزیون رژیم روز اول آذر در گفتگو با سرکرده بسیج پاسدارنقدی این‌طور می‌گوید: ”در سالهای اخیر برخی نکته‌های دیگر هم در مورد بسیج مطرح بوده؟ نکته‌هایی که بیشتر در حوزه عملکرد سیاسی این نهاد خودش را نشان می‌دهد و انتقاداتی را برای آنها به همراه دارد“..

واقعیت این است که جام زهر تمام پیکره ولایت را درنوردیده و حالا این خود رژیم است که در جنگ و دعوای باندی، زیرآب ارگانهای سرکوبش رامی‌زند. ارگانهایی که ولایت خامنه‌ای برآنها سوار شده است. در این برنامه تلویزیونی که سرکرده بسیج ضد‌مردمی را برای تبلیغ این ارگان آورده‌اند ببینید که چه مسایلی بیرون می‌زند

«مجری: شما نیروی لباس‌شخصی هم دارین یا همان آدمهایی که به آنها می‌گویند لباس شخصیها؟ آیا اینها نیروهای شما هستند؟

نقدی: 20 میلیون لباس‌شخصی داریم. مردم... بسیجیها لباس‌شخصی ان، ما به همه لباس نظامی نداریم بدهیم که.

مجری: حالا اگه من بخواهم بگویم به اسم همان لباس‌شخصی که مصطلحه بین مردم حالا بین بعضیها؟ شاید اینطوری بگویم بهتره.

نقدی: ببینید، بعضی جاها یه افرادی یه کارهایی می‌کنن، یه حرفهایی می‌زنند مردمی را که مقابلشون ایستادند جریحه‌دار می‌کنند، خب؟ مردم عکس‌العمل نشون می‌دهند، مردم تحمل نمی‌کنند، یه کارهای ضداصولی، یه حرفهایی که غیرقابل قبوله برای مردم، خب نمی‌پذیرند، مردم عکس‌العمل نشان می‌دهند، بعد می‌گویند این بسیج بوده. یقینا این بسیج نبوده، ولی می‌گوید من خودم این بسیجی را دیدم. بله ما وقتی می‌گوییم 23 میلیون و هشصد هزار نفر بسیجی داریم. هر جایی تو خیابون تهران، ایران راه بروی، دور یه جمعیتی خط بکشی بگویی همه بایستند، یک سومشون بسیجی ان.

نقدی: اگه تو خیابون دعوا شد، بسیج آمده این دعوا را راه انداخته، بسیج به‌معنای این‌که یک حضور سازمان‌یافته است یا عکس‌العمل یک فردی است که در جمع بوده ممکن است عضو بسیج باشه یا نباشه».

آری وقتی درگیری جوانان با مزدوران به‌لحاظ آماری افزایش 114 درصدی داشته. طبعاً پاسدار نقدی هم مجبور است تحت این عنوان مضحک که یک سوم مردم ایران بسیجی‌اند اعتراف کند که مردم در برابر بسیجیها عکس‌العمل نشان می‌دهند و آنها را نمی‌پذیرند و تحمل نمی‌کنند. این اعتراف پاسدار نقدی به‌ویژه پس از جام زهر اتمی معنا و مفهوم دیگری دارد و نشان می‌دهد که چقدر هشدارهای خامنه‌ای در مورد زنجیره‌یی از عقب‌نشینیها واقعی بوده، عقب‌نشینی‌هایی که به آنها تحمیل شده و حاصل رزم و نبرد بی‌امان مقاومت ایران، به‌ویژه جوانان دلیر و بی‌باک و هسته‌های ارتش آزادی در داخل کشور است. با این حساب باید انتظار عقب‌نشینیهای دیگری در زمینه‌های مختلف توسط سردمداران رژیم را داشته باشیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/3e760489-b54f-4e54-9016-81650379795a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات