728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

دفاع سرسختانه روحانی رئیس‌جمهور فاشیسم دینی در نیویورک از جنایات اسد

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت  ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
آخوند روحانی: هیچ راهی جز حمایت از اسد وجود ندارد او حق دارد از هر امکانی علیه تروریستها استفاده کند

آخوند روحانی، رئیس‌جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران در مجمع عمومی و در دیگر اظهاراتش در نیویورک وقیحانه از جنایتهای بشار اسد حمایت کرد و دخالتهای مرگبار رژیم در منطقه را مبارزه علیه ترور وانمود کرد. دفاع بی‌شرمانه از بزرگترین جنایت قرن آن هم در جایی که دیپلوماتیک‌ترین کلمات گفته می‌شود، بار دیگر این حقیقت را که از روز اول مقاومت ایران اعلام کرده بود به اثبات می‌رساند که روحانی در خطوط اساسی مانند صدور تروریسم و بنیادگرایی هیچ تفاوتی با خامنه‌ای و دیگر باندهای این فاشیسم دینی ندارد.

رئیس‌جمهور رژیمی که سیاست خارجی‌اش بر صدور تروریسم و جنگ‌افروزی و گروگانگیری و شانتاژ بنا شده در مجمع عمومی گفت: «ما پیشنهاد می‌کنیم... هیچ دولتی حق نداشته باشد از تروریسم به‌عنوان یک روش مداخله‌جویانه در امور ملتها حمایت کند... ما همان‌گونه که در عراق و افغانستان به استقرار دموکراسی کمک کردیم آماده کمک به دموکراسی در سوریه و نیز یمن هستیم... (باید) طرح مناسبی برای حل مشکل منطقه خاورمیانه خرد شده‌ در زیر پنجه‌های قساوت و شقاوت، تدوین نمود».

رئیس‌جمهور رژیمی که به اذعان سرانش ادامه بقا و حیات خود را در گرو بقای دیکتاتور سوریه می‌داند در روز 6مهر به سی.ان.ان گفت: «وقتی در سوریه، اولین هدف ما بیرون راندن تروریستها و شکست دادن آنها است، هیچ راه‌حلی به جز تقویت دولت مرکزی آن کشور، به‌عنوان قدرت مرکزی، نداریم. بنابراین، من فکر می‌کنم که امروز، همه پذیرفته‌اند که پرزیدنت اسد باید بماند تا بتوانیم با تروریسم بجنگیم». وی در پاسخ به این سؤال که چرا رژیم متبوعش از کسی حمایت می‌کند که «250هزار نفر از مردم خودش را کشته، 10 میلیون نفر از مردمش را برای پیدا کردن محل امنی به خارج کشور رانده... کسی که خیلی‌ها می‌گویند مسئول اول پدیده داعش است» گفت: این برداشت آمریکا و غرب است و با اشاره به حمایت سوریه از رژیم در جنگ با عراق گفت: «سوریه یکی از قدیمی‌ترین دوستان ما در منطقه است».

به گزارش آسوشیتدپرس از کنفرانس مطبوعاتی 3مهر در نیویورک «روحانی از حکومت بشار اسد و از وحشیگری او در برخورد با مخالفانش دفاع کرد و گفت: هیچ اطلاعی درباره استفاده از بمبهای بشکه‌یی علیه شهروندان در جنگ داخلی در سوریه ندارد، اما گفت: دمشق (بشار اسد) مستحق است که هر امکانی که در اختیار دارد علیه تروریستها به‌کار گیرد» و گفت: «قدرتهای جهانی در تلاششان برای دور نگه‌داشتن ایران از مذاکرات درباره برخورد با تهدید داعش در اشتباه هستند». اینها اظهارات رئیس‌جمهور رژیمی است که مردم ایران نام پدرخوانده داعش و کشورهای منطقه نام ابوداعش بر آن نهاده‌اند.

در حالیکه همه می‌دانند بیش از 90 درصد آوارگان سوریه از بمبارانها و اقدامهای سرکوبگرانه یا سربازگیریهای اجباری بشار اسد گریخته‌اند، روحانی در آستانه سفرش به نیویورک در مصاحبه با تلویزیون سی.بی.اس گفت: «در کشوری که بخش بزرگی از آن توسط تروریستها اشغال شده است و یک خونریزی در داخل آن وجود دارد، میلیونها تن از مردم جابه‌جا شده‌اند، چگونه ممکن است ما بدون حمایت و کمک دولت آن کشور با تروریستها بجنگیم، چگونه ما می‌توانیم بدون سر پا بودن حکومت با تروریستها بجنگیم؟»

این اظهارات سخنان نماینده رژیمی است که پاسداران و مزدورانش تمامی منطقه از عراق تا سوریه و لبنان و یمن را به خاک خون کشیده‌اند و عامل اصلی کشتار چند صد هزار مردم بیگناه در سوریه و عراق و آواره شدن نیمی از مردم سوریه و میلیونها شهروند عراقی است.

هر گونه دخالت دادن رژیم ایران در حل بحران مرگبار سوریه و نرمش به خرج دادن در برابر دیکتاتور سوریه بحران را عمیق‌تر و جنگ را طولانی‌تر و فراگیرتر می‌کند. رژیم ایران هرگز راه‌حل بحرانی نیست که خود آن را به وجود آورده است. عامل اصلی آواره شدن بیش از نیمی از مردم سوریه و سیل مهاجران به سوی اروپا جنایتهای بشار اسد و رژیم ایران و نیروی تروریستی قدس است. رژیم آخوندی ادامه بقا و حیات خودش را در گروی بقای رژیم اسد می‌داند و خامنه‌ای بارها تأکید کرده است سوریه خط مقدم استراتژیک رژیم است و باید تا به آخر از اسد حمایت کرد.

شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی رژیم، در روز 8 دی 1393 در تشییع جنازه پاسدار سرتیپ تقوی گفت: اگر ما در عراق و سوریه نجنگیم «شایعه‌ پراکنان بیمار این روزها می‌گویند ما را چه کار به این‌که در عراق و سوریه چه می‌گذرد؛ اگر تقوی‌ها در سامرا خون ندهند ما باید در سیستان، آذربایجان، شیراز و اصفهان خون بدهیم... . تقوی و تقوی‌ها امروز برای این خون می‌دهند که قبل از آن که ما در تهران خون دهیم باید در سامرا دفاع کرد و خون داد».


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
8مهر 1394 (30سپتامبر 2015)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8d24cdbf-13d4-4988-8fde-9e3ed131a80a"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات