728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

جمعه‌بازار تهران؛ دفاع آخوند صدیقی از سپاه با حمله باند رفسنجانی و روحانی

-

جمعه‌بازار تهران -   آخوند صدیقی
جمعه‌بازار تهران - آخوند صدیقی
27شهریور - آخوند صدیقی در جمعه‌بازار امروز تهران، با تأسی به اظهارات اخیر خامنه‌ای، و دست بالا دادن به سپاه در برابر باند رفسنجانی - روحانی به مجیز گویی از سپاه سرکوبگر پرداخت و از جمله گفت: کلمه سپاه، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حضرت آقا رهبر حکیم ما روی این واژه‌ها تکیه کردند، تنها سازمان و تنها نهاد و تنها ارگان و تنها تشکیلاتی که وظیفه ذاتی‌اش که هم اقتضای اسم است و هم این‌که فضای حفاظت و مرزبانی از مرزهای شرف جمهوری اسلامی است. این‌که اینها هم رصد کننده‌اند، اطلاعات دقیقی باید نسبت به توطئه‌های داخلی و خارجی داشته باشند و باید چتر اطلاعاتی شون آن‌چنان قوی باشد، همه حرکات را زیر نظر داشته باشند و کمترین حرکت علیه این نظام، علیه این انقلاب، علیه این جمهوریت، علیه این اسلامیت، علیه استقلال، علیه دستاوردهای شهیدان تا به نظر شون رسید در نطفه خفه کنند.
آخوند صدیقی ضمن حمله به باند رفسنجانی و حسن روحانی به ضرورت صدور تروریسم و بنیادگرایی به‌مثابه شرط بقای نظام تأکید کرد و افزود: حالا بگوید که ما برویم دست ذلت به دست آمریکا بدهیم و بزک اش بکنیم و گذشته‌ها را فراموش بکنیم یک کس بگوید انقلاب عمر خودش را سپری کرده، ما به پایان انقلاب رسیده‌ایم، اینها خودشان به پایان کارشان می‌رسند، انقلاب پایان ندارد، انقلاب تا ظهور امام زمان انقلاب ما در پیش است، ما هنوز انقلاب جهانی نکردیم.
وی تأکید کرد: تازه نیروهای جوان ما از راه می‌رسند، تازه دنیا به ما روی آورده، انقلاب ما در منطقه جبهه‌های مقاومت جدیدی را دارد باز می‌کند ما در اول راهیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/76407439-49b1-4f6d-9479-25a0441dc79f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات