728 x 90

زندانیان سیاسی,

نوشته‌ای از زندانی سیاسی ارژنگ داودی - دکل فورچونا یا سپر بلای سرملا!؟ شیطان رجیم یا شیطان رژیم!؟

-

زندانی سیاسی ارژنگ داوودی
زندانی سیاسی ارژنگ داوودی
دکل فورچونا یا سپر بلای سرملا!؟
شیطان رجیم یا شیطان رژیم!؟
روزی نیست که در کشور ما خبری تعجب آورتر از خبر روز پیش، درز نکند. خبری حاکی از این‌که دزدی دانه درشت‌تر، چنان رکورد جدیدتری از خود بر جای گذاشته که رکورد همه دانه درشتهای پیشین را شکسته و با پر رویی هر چه وقیحانه‌تر، روی همه پیشینیان خود را کم نموده است!؟

صد رحمت به دوران شاهان و شاهنشاهیان که ظاهراً هرازگاهی همه‌ی دزدان به غیر از شخص شاه را دستگیر می‌کردند و حتماً بر همین اساس بوده که ضرب‌المثل ”دزد نگرفته پادشاهه ”رایج شده است.

در این مرحله پیشنهاد می‌گردد که ضرب‌المثل فوق تغییر یابد به چیزی شبیه ”دزد نگرفته شیخه“ و یابه عبارت دقیق‌تر ”دزد نگرفته شیخ علی شیره چیه“!؟ اما نه!؟ چون از آنجا که در باند 500نفره موسوم به شرکت سهامی خامنه‌ای و پسران، بدون استثنا همه سرکردگان همراه با خدمه و حشمه!؟ از انواع مصونیتهای قضایی و اقسام حاشیه‌های امنیتی برخوردارند، هیچ‌یک از ضرب المثلهای پیشنهادی، قهرا نمی‌تواند درست از آب درآید!؟

مضاف بر این از آنجا که آب حاکمیت فقیه در طول مسیر کج و معوج و پر از چاله و چوله‌ی خود!؟ از سرچشمه تا پای چشمه، به انواع فسق و فجور آلوده است، بناچار باید یادآور شد که البته و صد البته این آلودگیهای درون مرزی!؟ مزید بر انواع غارتگریهای برون مرزی؟ است که به نام یا به نفع انواع تروریستهای بدخیم از جمله حماس، حزب‌الله و انصارالله، بشار اسد، سپاه بدر و... از آمریکای لاتین تا شاخ آفریقا از کیسه ایرانیان نگون بخت، تاراج می‌شود. باری، هر چند که در کشور بلازده ما رشته نامیمون تاراج، سری بسیار دراز دارد، اما پس از انقلاب 57 سر این رشته که ظاهراً از تبدیل به مفرغ شدن محموله طلای کامیون کذایی در اوایل جنگ!؟ شروع گشته، اینک تا بدانجا کش آورده که برای تحت الشعاع قرار دهی و سرپوش‌گذاری بر هاپولی ۱۴.۵میلیارد دلاری!؟ هر روز به‌نحوی از انحاء یک دکل 78میلیون دلاری را علم می‌کنند، دکلی چندان ناقابل که چیزی معادل هرینه ظهور زور زورکی باقر ابن!؟ مجتبی ابن علی خامنه‌ای ست.

دکل قورچونای مظلوم! وقیحانه سپر بلا شده تا مبادا با عنوان کردن هاپولی ۱۴.۵میلیارد دلاری!؟ و ایجاد شبهات آن‌چنانی از سوی مشتی آدمهای ندید بدید!؟ خدای ناکرده چشم حسود کور و گوش شیطان رجیم کر!؟ به تریج قبای شخص شیطان رژیم!؟ گیر سه پیچه بخورد و خاطر معظم را مکدر بدارد.

چندان که از سر ترس تنش بلرزد و از شدت نگرانی خمار شود یا این‌که بعضی از شبها اصلاً خوابش نبرد و یا اگر ببرد کابوس انقلاب سوم، خواب رنگین افیون نشان را بر وی حرام بدارد!؟

به راستی هم میهنان، ماجرای 18میلیارد دلاری که در دوران عنترک جمهور فقیه احمدی‌نژاد پاکدست!؟ در ترکیه لو رفت و رجب طیب اردوغان از آن به‌عنوان گنج باد آورده یاد کرد به کجا انجامید!؟

و اما:
طنز قضیه بی‌انتهای یغما در میهن اهورایی آنجا طنزانه‌تر از همه چپاولگریها می‌شود که شیخ علی شیره‌چی که پس از دوماه، هنوز در باب توافق وین جرأت ابرازنظر صریح پیدا نکرده و هنوز یکی به میخ می‌زتند یکی به نعلین!؟ درباب عایدات مترتب بر ترکمانچای هسته‌ای، چنان هول برش داشته که درمفت بافی اخیر خود درباره میزان دلارهای در حال آزاد شدن از تصدق سرهمان توافقی که هنوز نه به باره و نه با داره!؟ با ادبیات سفسطه مآبانه یک کلاهبردار تمام عیار حرفه‌ای، پیشاپیش وارد معرکه شده و ضمن نفی تلویحی رقم اعلان شده 150میلیارد دلار پول بلوکه شده تنها از 5میلیارد دلار به‌صورت قطعی سخن به میان می‌آورد، البته باز هم جای شکرش باقی ست که نه تنها طلا را به مفرغ!؟ ببخشید دلار را به ریال تبدیل نکرد بلکه محض رضای خدا هم که شده بر ما منت عظمی گذارده و آن را تا مبلغ حداکثر 50میلیارد، البته به‌صورت احتمالی!؟ کش و قوس هم داده است.

نرمش قهرمانانه 5میلیارد دلاری!؟ آیا واقعاً در طول 20ماه مذاکرات به‌اصطلاح هسته‌ای، بیش از این مبلغ هزینه ایاب ذهاب‌ها، مفت بریها، مفت چریها و مفت... نشده است!؟ زهی بی‌شرمی، رو که رو نیست، صد رحمت به سنگ پا!؟

در هنگام بازجوییهای متعدد شبانروزی در بندهای 209یا 2-الف مستقر در زندان اوین و یا بند سپاه مستقر در زندان رجایی شهر در پاسخ به فحاشیها می‌گفتم، خودتی، پدرته، رهبرته اما در این مرحله چون روی سخن ام با بازجو و... . نیست بناچار بایستی مستقیم و بی‌پرده فاش بگویم که آهای دزد معظم: ”خودتی، پدرته، هفت جدته“

ارژنگ داودی
زندانی سیاسی
زندان رجایی شهر
18شهریور 1394.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7350e48c-8c39-494a-a737-9608893dbbd9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات