728 x 90

بحران بىآبى,

عیسی کلانتری: در صورت ادامه بحران آب، ایران به‌زودی سومالی می‌شود

-

بحران بی آبی در ایران
بحران بی آبی در ایران
تقی توکلی، نایب‌رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس ارتجاع با اعلام این‌که برداشتهای بی‌رویه، ذخایر آب ایران را به ۵۵ درصد کاهش داده است گفت: ذخایر آب ایران از ۹۲ میلیارد مترمکعب به حدود ۴۵ میلیارد مترمکعب در حال حاضر کاهش یافته‌اند.
از سوی دیگر فرماندار رژیم در کرج محمد تقی ایرانی نیز گفت: تشنگی اکنون کل کشور را فراگرفته است به‌طوری که تأمین آب شرب مورد نیاز ایران از این پس باید همانند کشورهای عربی منطقه، از طریق شیرین کردن آب دریاهای عمان و خلیج فارس صورت بپذیرد که خود این البته نیازمند رفع تحریمها برای واردات تکنولوژی‌های پیشرفته است.
 
رحیم میدانی معاون امور آب و ’آبفای’ وزرات نیروی رژیم هشدار داده است: بحران آب در ایران احتمال درگیری و جنگ بر سر آب را در کشور تشدید کرده است و در مصرف آب در ایران هیچیک از اصول ابتدایی توسعۀ پایدار رعایت نمی‌شود در نتیجه بسیاری از روستاهای ایران به‌دلیل بی‌آبی و محرومیت از آب شرب، خالی از سکنه شده‌اند.
 
بر اساس آمار رسمی بر اثر سیاسیتهای ویرانگر رژیم آخوندی، هم‌اکنون نیمی از جمعیت روستاهای ایران یعنی بیش از یازده میلیون نفر از جمعیت کل کشور به حاشیه شهرهای بزرگ مهاجرت کرده‌اند و به این ترتیب بزرگترین جمعیت حاشیه‌نشین کشور را تشکیل داده‌اند. همچنین از جمله پی آمدهای این سیاست خشک شدن دریاچۀ ارومیه و دیگر دریاچه‌های کشور بوده است.
 
عیسی کلانتری، وزیر پیشین کشاورزی و مشاور آخوند روحانی در امور آب و کشاورزی، نیز اخیراً گفته است: در صورت ادامه بحران آب در ایران، این کشور به‌زودی به سومالی شباهت خواهد یافت و ۵۰ میلیون ایرانی نیز ناگزیر از مهاجرت خواهند شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/79c8d17a-d266-418d-aa7f-9fef38baed65"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات