728 x 90

اخبار اعتراضي,

درگیری، اعتراض و اعتصاب در شهرهای کرج، ساری، اردبیل، کرمان، باغ ملک و کاشان

-

 -
-
کاشان 14مرداد 94 - صبح روز چهارشنبه ساعت 9، حدود 300تن از کارگران اخراج شده طی ماههای اخیر در شهرکهای صنعتی فعال در کاشان، در اعتراض به سرکوب اعتراض کارگران در روز سه‌شنبه 13مرداد در مقابل فرمانداری کاشان، دست به تجمع زدند.
این کارگران رأس ساعت 9 با دو اتوبوس به این محدوده آمدند و با گذشت حدود یک ساعت، جمعیت حاضر در این محدوده به صدها تن بالغ شد.
نیروی انتظامی و نیروهای یگان ویژه، در وحشت از اعتراض کارگران مانع تجمع در مقابل فرمانداری شدند. و تعداد بیشتری از نیروهای سرکوبگر را برای مهار کارگران وارد کردند. کارگران متعاقباً در بوستان نزدیک این فرمانداری در میدان ولیعصر و بلوار مطهری تجمع خود را برپا کردند. شایان ذکر است در میان این معترضان، حدود 50تن از زنان اخراجی نیز حضور داشتند.

ساری - روز سه‌شنبه 13مرداد 94 جمعی از سپرده گزاران مؤسسه مالی اعتباری مهر آریا در اعتراض به پرداخت نشدن سپرده‌های خود در برابر ساختمان استانداری مازندران در ساری تجمع کردند.
 


باغ ملک - سه‌شنبه 13مرداد94 جمعی از مردم شهرستان باغ ملک در اعتراض به قطع مداوم برق و تلفنهای ثابت در سطح این شهرستان در برابر فرمانداری باغ ملک تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

 
اردبیل -  13مرداد 94 کارگران کارخانه مارشال اردبیل تولید‌کننده انواع وسایل صوتی و تصویری بعد از تحمل فشار و سختیهای زندگی و شرمندگی مقابل خانواده روز در اعتراض به پرداخت نشدن ٨ماه حقوقشان دست به تجمع اعتراضی مقابل استانداری زدند. آنان گفتند ٢بار در مقابل کارخانه تجمع کردیم بی‌نتیجه بود.
 
 
شایان ذکر است که کارگزاران استانداری رژیم در اردبیل نیز در وحشت از عصیان این کارگران به جان آمده تدابیر امنیتی شدیدی اتخاذ کرده بودند. 
 
 
 
کرمان -  نیز روز 13مرداد عده‌یی از کارگران کارخانه اواکس کرمان به‌دلیل 5ماه حقوق عقب‌افتاده خود مقابل استانداری کرمان تجمع کردند. یکی از کارگران گفت: این دومین تجمع ما می‌باشد.

کرج -  چهارشنبه 14مرداد جمعی از مردم به جان آمده از تعرض مزدوران به دستفروشان ساعت 11 در محدوده شهرک ذوب آهن کرج و در خیابان استقلال و در نزدیکی ایستگاه مترو کرج به مقابله با مزدورانی شتافتند که به قصد اخاذی مزاحم یک جوان روزنامه فروش شده بودند.
 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a70966c2-46fd-4697-b166-f24551606c73"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات