728 x 90

اخبار اعتراضي,

اعتصابها و اعتراضهای پرستاران، کارگران و بازاریان در گرگان، کرج، اهواز و کرمان

-

 -
-
روز شنبه 10مرداد 94، پرستاران و کارکنان بیمارستان 5آذر در گرگان در اعتراض به طرح پرداخت کاربری تجمع کردند. تجمع‌کنندگان می‌گویند این طرح، حقوق پایه‌یی پرستاران و کارکنان بیمارستانها را نادیده می‌گیرد
مغازه‌داران مرکز خرید مهستان کرج واقع در بلوار نبوت حسن آباد کرج، در اعتراض به اخاذی مالیاتی توسط رژیم آخوندی اعتصاب کردند این اعتصاب روز شنبه 10مرداد 94 صورت گرفت. اعتصابیون می‌گویند با این میزان مالیات قادر به ادامه کسب و کار نیستند.
 
 
بر اساس خبر دریافتی از اهواز کارگران کارخانه سیمان اکسین خوزستان در مقابل استانداری رژیم تجمع کردند و به پرداخت نشدن هفت ماه حقوق اعتراض کردند، معترضان که به همراه خانواده‌های خود تجمع کرده بودند گفتند علاوه بر هفت ماه حقوق معوقه، سه ماه است که حق بیمه واریز نشده است.
 
 
روز شنبه 10مرداد 94 حدود 200تن از کارگران قراردادی مجموعه ارک قدیم در کرمان در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق، در مقابل ساختمان میراث فرهنگی ارگ قدیم تجمع کردند.
در بین معترضان، کارگرانی با 20سال سابقه کار هستند که ایادی رژیم آنها را تهدید به اخراج کرده‌اند.
 
 
روز شنبه 10مرداد جمعی از کارگران سنگ بری در شهرستان محلات در اعتراض به تعطیلی چند کارخانه سنگ بری و بیکار شدن تعداد زیادی ازکارگران در مقابل دفتر کارخانه در عباس آباد تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان همچنین خواهان رسیدگی به مشکلات معیشتی و دریافت حقوق عقب‌افتاده خود شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/05bf723e-b771-46fd-bf8d-9323d6a7c321"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات