728 x 90

مذاكرات هسته اي,

نگرانی خبرگزاری نیروی تروریستی قدس از قطعنامه جدید شورای امنیت

-

تحریم تسلیحاتی موشکی رژیم
تحریم تسلیحاتی موشکی رژیم
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس تحت عنوان ”شلیک و فروش موشک ممنوع“ با سوز و گداز از قطعنامه‌یی جدید شورای امنیت یاد کرد و نوشت: با قطعنامه‌ جدید... نه تنها قطعنامه‌های پیشین شورای امنیت علیه جمهوری اسلامی منتفی نمی‌شود بلکه مفاد اصلی و مهم آن در این قطعنامه گنجانده خواهد شد و جمهوری اسلامی ایران باید متعهد به اجرای آن باشد.
این خبرگزاری افزود: انتشار متن این قطعنامه و مرور مفاد آن یک موج نگرانی گسترده را در نظام ایجاد کرده است. در صورت تصویب این قطعنامه، برخی مفاد آن محدودیتهای موشکی علیه ایران اعمال می‌کند که شرایط خطرناکی را برای امنیت و بنیه دفاعی کشور به‌دنبال خواهد داشت.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس طی مطلب دیگری نوشت: یکی از تفاوتهای اساسی ایران قبل از توافق هسته‌یی با بعد از توافق هسته‌یی این است که نظام قبل از توافق هسته‌ ای، اورانیوم غنی می‌کرد و تحریم را نمی‌پذیرفت اما ایران بعد از توافق هسته‌ ای، برنامه هسته‌یی خود را متوقف کرده، ضمن این‌که باید تحریم‌ های تسلیحاتی را نیز اجرا کند! بر اساس آنچه در این قطعنامه جدید شورای امنیت آمده، نظام در این دوره 8ساله حق آزمایش و شلیک مربوط به موشک‌ های بالستیک خود را نخواهد داشت.
این رسانه حکومتی افزود: از سوی دیگر جمهوری اسلامی در این مدت حق انتقال تکنولوژی موشکی خود به دوستانش را نیز نخواهد داشت و تمام محموله‌ های نظامی نظام در صورت جابه‌جایی از خاک ایران باید به اطلاع شورای امنیت سازمان ملل رسانده شود! همه مراودات نظامی اعم از موشکی و غیره باید طی این 2 بازه زمانی 5 و 8ساله شفاف و به اطلاع شورای امنیت سازمان ملل رسانده شود! به اعتقاد کارشناسان، اجرای قطعنامه جدید شورای امنیت بنیه دفاعی و امنیت مرزها را به مخاطره خواهد انداخت.
خبرگزاری نیروی تروریستی قدس در گزارش دیگری تحت عنوان «بلای یک بند قطعنامه شورای امنیت بر بند بند قدرت موشکی جمهوری اسلامی» نوشت: امنیت ملی ما در خطر قرار گرفته است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/623dd939-b5a4-4a76-9d51-9f62fd0b7dad"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات