728 x 90

اخبار سوريه,اخبار خاورمیانه,

اعتراف رسانه‌های حزب‌الشیطان به هلاکت نیروهایش در نبردهای زبدانی سوریه

-

تصاویری از یک کارگاه بزرگ ساخت بشکه‌های انفجاری
تصاویری از یک کارگاه بزرگ ساخت بشکه‌های انفجاری
تلویزیون اورینت21تیر 94
رسانه‌های حزب‌الشیطان لبنان به کشته شدن گروه دیگری از نیروهای خود در جریان نبردهای زبدانی سوریه اعتراف کردند.
قبل از این تصاویر 9 مزدور را که روز قبل به هلاکت رسیده بودند منتشر کرده بودند.
محمد محمود عوده، علی احمد اسماعیل، مهدی محمود و مازن مصطفی که یکی از عاملان اصلی جذب نیروی برای حزب‌الشیطان بود در میان کشته شدگان هستند.
حزب‌الشیطان برای جلوگیری از آثار ضرباتی که متحمل شده است، به‌تدریج آمار کشته شدگانش را اعلام می‌کند به‌ویژه بعد از افزایش آمار کشته‌هایش در درگیریهای زبدانی و قلمون.
مدافعان حقوق‌بشر در سایتهای اینترنتی عکسهایی منتشر کردند که نشان می‌دهد یکی از مزدوران حزب‌الشیطان در زبدانی بالای سر یک جسد به آتش کشیده شده ایستاده است. این مزدور علی محمود عوده نام داشته و کمی بعد از این عمل جنایتکارانه توسط رزمندگان به هلاکت رسیده است.
رزمندگان اتاق عملیات فتح حلب تصاویری از یک کارگاه بزرگ ساخت بشکه‌های انفجاری منتشر کردند. این کارگاه در مرکز پژوهش‌های علمی قرار دارد که اخیراً توسط رزمندگان تسخیر شد. این کارگاه حاوی دستگاههای پیشرفته و لوله‌های بلند و آماده برش به‌اندازه‌های مساوی بود که رژیم اسد برای بمباران شهرها از آنها استفاده می‌کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a2ae4203-119f-42c1-895f-c25aa6e40872"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات