728 x 90

افشاگري اتمي - پاريس,

مقاومت ایران افشا می‌کند - جابه‌جایی سایت اتمی دیکتاتوری آخوندی برای اغفال جامعه جهانی

-

 -
-
رد گم کردن در مقابل هر بازدید احتمالی
پاریس - 18مهر 1392
مقاومت ایران طی یک کنفرانس مطبوعاتی که روز پنجشنبه 18مهر در پاریس برگزار شد، جابه‌جایی یک سایت اتمی توسط دیکتاتوری آخوندی را، که برای اغفال جامعه جهانی صورت گرفته است، افشا کرد.

آقای مهدی ابریشمچی مسئول کمسیون صلح شورای مقاومت ایران در این کنفرانس اعلام کرد: فاشیسم مذهبی حاکم بر ایران، سازمان پژوهش نوین دفاعی، به نام «سپند» را مرکز تحقیقات و طراحی بخش بمب‌سازی پروژه اتمی آخوندهاست، به خیابان پاسداران – میدان نو بیناد – خیابان حسین لنگری (اقدسیه) – خیابان صنایع روبه‌روی بیمارستان چمران وابسته به وزارت دفاع رژیم، منتقل کرده است. این ارگان یک سازمان مستقل در وزارت دفاع رژیم است و تحت سرپرستی معاون وزیر دفاع که خود یک پاسدار است، اداره می‌شود.

اطلاعات محل جدید «سپند» کاملاً طبقه‌بندی شده و سری است و رژیم با تمام قوا تلاش کرده است که این اطلاعات و محل جدید کاملاً مخفی بماند. اما طی یک‌ ماه گذشته، منابع مقاومت در داخل وزارت دفاع رژیم، سپاه پاسداران، دانشگاه سپاه پاسداران، موسوم به دانشگاه امام حسین، بدان دست یافته‌اند.

وی افزود: این جابه‌جایی از اوایل شهریورماه شروع شده و هنوز در جریان است. ریاست این ارگان با پاسدار محسن فخری‌زاده مهابادی، مهره کلیدی برنامه مخفی رژیم برای دستیابی به بمب اتمی است که نامش در لیست تحریم سازمان ملل قرار دارد و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی سالها است به‌دنبال مصاحبه با او است اما رژیم مطلقاً امکان دسترسی به فخری‌زاده را به آژانس نداده است.

مقاومت ایران حدود 100مهره فنی و تخصصی دیکتاتوری آخوندی را که در بخشهای مختلف سپند مشغول کار روی پروژه تسلیحات اتمی دیکتاتوری آخوندی هستند افشا کرده است.

این ارگان اتمی رژیم که ابتدا با نام مرکز تحقیقات فیزیک کار خود را شروع کرد و بعد به آماد در سایتی به‌نام شیان لویزان تغییر اسم داد، توسط مقاومت ایران در اردیبهشت1382 (مه 2003) افشا شد.


در آن زمان ریاست این مرکز با پاسدار فخری‌زاده بود و مسئولیت پرونده اتمی رژیم را آخوند حسن روحانی برعهده داشت.

نهایتاً بعد از چند تغییر سازماندهی، دیکتاتوری آخوندی در فوریه 2011 این ارگان را در سپند متمرکز کرد که 5ماه بعد مقاومت ایران آن را افشا کرد و این روشنگری بعداً در نوامبر 2011 مورد تأیید آژانس بین‌المللی انرژی اتمی قرار گرفت.

مهدی ابریشمچی در کنفرانس پاریس تأکید کرد: فاشیسم دینی حاکم بر ایران با بحرانهای بزرگی مواجه است که موجودیتش را به خطر انداخته و رژیم برای خروج از این بحرانهای مرگبار روی چند مؤلفه حرکت می‌کند که عبارتند از:

-گسترش سرکوب و افزایش اعدامها در داخل به‌منظور ارعاب عمومی.

- جنایات وحشیانه برای انهدام مقاومت سازمان‌یافته.
-تشدید جنگ در سوریه و تلاش همه‌جانبه برای نجات دیکتاتور خون‌آشام آن بشار اسد

- تلاش با تمام قوا برای رسیدن به بمب اتمی و قرار دادن جامعه جهانی در مقابل عمل انجام شده.

در چنین موقعیت بحرانی و تحت فشارهای بین‌المللی و افشاگریهای مقاومت ایران در مورد برنامه اتمی رژیم، دیکتاتوری آخوندی فریب و مخفی کاری را محور سیاست خود در ارتباط با جامعه جهانی قرارداده و باید یادآوری کرد که آخوند روحانی رئیس‌جمهور جدید رژیم، طی سه دهه گذشته، پیوسته نقش خریدن وقت را در سر فصلها ایفا کرده است.

وی افزود: مقاومت ایران آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را برای بازدید از محل جدید سپند فرامی‌خواند و ضروری است که آژانس خواستار مصاحبه با فخری‌زاده و مهره‌های افشا‌ شده توسط مقاومت ایران بشود.

مقاومت ایران هشدار داد مماشات و امتیاز دادن به این رژیم، نه تنها علیه مصالح عالی ملت ایران است، بلکه صلح و امنیت را در منطقه و جهان به خطر می‌اندازد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4653999f-e508-442a-8edf-045ebd502851"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات