728 x 90

اخبار سوريه,

سلاح جدید رزمندگان سوریه در جبهه درعا

-

رزمندگان سوریه
رزمندگان سوریه
رزمندگان جبهه جنوبی با تسلیحات جدید دست‌ساز خود ضربات سنگینی به نیروهای دشمن وارد کردند.
تلویزیون اورینت10تیر94
شبکه‌های خبری در درعا از هلاکت معاون فرمانده لشگر15 در سویدا خبر دادند. وی فرماندهی عملیات نظامیان اسد در درعا را هم به عهده داشت.
همزمان در محله المنشیه، تهاجم به مقر فرماندهی عملیات اسد با موشک زمین به زمین  نزدیک به 50تن از نيروهای اسد را به هلاکت رساند.
رزمندگان موضع ابو نجیب را تسخیر کردند و سپس در چندین محور دیگر در درعا دست به پیشروی زدند.
رزمندگان ساختمان پانوراما را که محل استقرار نظامیان اسد است با دهها موشک گراد هدف قرار دادند.
گردان مهندسی و موشکی دشمن در جبهه جنوبی مورد تهاجم رزمندگان قرار گرفت. رزمندگان با سلاحهای کشنده که دشمن انتظار آن را نداشت این گردان را مورد تهاجم قرار دادند.
سلاح اول توپ 350 میلی‌متری بود. ویژگی این توپ در دقت اصابت به هدف و قدرت تخریب بالای آن می‌باشد. رزمندگان قصد دارند از این سلاح در نبردهای آینده از جمله در ازرع و صنمین مورد استفاده قرار دهند.
سلاح غیرمنتظره دیگر رزمندگان در نبرد توفان جنوب برای آزادی شهر درعا یک موشک دوربرد زمین به زمین است که کلاهک انفجاری آن به نیم تن می‌رسد.
یک رزمنده: به اذن خدا و برای انتقام خون شهدایمان این موشک را شلیک خواهیم کرد.
بر اساس برآوردهای اولیهٴ رزمندگان، در این نبردها تعداد کشته‌های دشمن بیش از 50تن بوده است، مکالمات بی‌سیمی مزدوران از ارقامی بیش از این حکایت می‌کند مخصوصاً که تعدادی از ساختمانهای مجاور نیز به‌صورت کامل منهدم شده‌اند.
همزمان با این عملیات، سایتهای حکومتی از به هلاکت رسیدن معاون فرمانده لشگر 15 نیروهای ویژه خبر دادند. این نیروها در سویدا و درعا مستقر هستند.
با وجود سکوت رسانه‌ای، رزمندگان به پیشروی خود در شهر درعا ادامه داده و موضع دشمن در ابو نجیب را تسخیر کردند. این، مهمترین موضع شبه‌نظامیان در شهر درعا بود.
یک سلاح دیگر رزمندگان در نبردهایی که برای تسخیر تیپ 52 دشمن صورت گرفت، وارد عمل شد. رزمندگان می‌گویند این سلاح که یک موشک‌انداز است برای به آتش کشیدن مقرهای اسد است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7567a9ac-ea5c-47a7-837f-475c3b3897a9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات