یک کارگر زحمتکش معدن روز گذشته دوشنبه 22خرداد 96 درمعدن زغالسنگ یاقوت شهر بخش طغرل الجرد کوهبنان در استان کرمان بر اثر گازگرفتگی متأسفانه جان داد.
این کارگر معدن 45سال سن داشت و روز قبل از این حادثه معدن یاد شده توسط گروه ارزیابی ایمنی معدن مورد تأیید ایمنی قرار قرار گرفته بود.
مرگ کارگران حین کار در محیطهای کار به علت نبود حداقلهای ایمنی در ایران تحت حاکمیت غارت و چپاول آخوندی به امر روزمره تبدیل شده است.
گزارش اداره سازمان پزشکی قانونی در تاریخ 24اردیبهشت 96حاکی است که در سال گذشته یکهزار و 623مرد و 22زن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با سال 1394که آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 494نفر بود، ۱۰.۱درصد افزایش یافته است.
این گزارش دولتی به تنهایی عمق فاجعه را نشان میدهد. در حاکمیت پلید آخوندی که غارت و چپاول ثروتهای ملی به میزان میلیاردی توسط ایادی رژیم انجام میشود نبود حداقلهای ایمنی برای کارگران زحمتکشی که با حقوق ماهیانه اندک گذاران زندگی میکنند، امری طبیعی است، زیرا دیگر جایی برای پرداختن به حداقلهای ایمنی برای کارگران نمیماند.
شهرستان کوهبنان در شمالیترین نقطه استان کرمان قرار دارد و تا مرکز استان ۱۸۰کیلومتر فاصله دارد.
این کارگر معدن 45سال سن داشت و روز قبل از این حادثه معدن یاد شده توسط گروه ارزیابی ایمنی معدن مورد تأیید ایمنی قرار قرار گرفته بود.
مرگ کارگران حین کار در محیطهای کار به علت نبود حداقلهای ایمنی در ایران تحت حاکمیت غارت و چپاول آخوندی به امر روزمره تبدیل شده است.
گزارش اداره سازمان پزشکی قانونی در تاریخ 24اردیبهشت 96حاکی است که در سال گذشته یکهزار و 623مرد و 22زن بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند این رقم در مقایسه با سال 1394که آمار تلفات حوادث کار یکهزار و 494نفر بود، ۱۰.۱درصد افزایش یافته است.
این گزارش دولتی به تنهایی عمق فاجعه را نشان میدهد. در حاکمیت پلید آخوندی که غارت و چپاول ثروتهای ملی به میزان میلیاردی توسط ایادی رژیم انجام میشود نبود حداقلهای ایمنی برای کارگران زحمتکشی که با حقوق ماهیانه اندک گذاران زندگی میکنند، امری طبیعی است، زیرا دیگر جایی برای پرداختن به حداقلهای ایمنی برای کارگران نمیماند.
شهرستان کوهبنان در شمالیترین نقطه استان کرمان قرار دارد و تا مرکز استان ۱۸۰کیلومتر فاصله دارد.