728 x 90

اخبار اعتراضي,

تجمع اعتراضی در بیرجند، کامیاران، رشت و کرج

-

 -
-
بیرجند - تجمع اعتراضی مالبختگان مؤسسه غارتگر میزان
روز یکشنبه 7تیرماه سپرده گذاران مؤسسه مالی و اعتباری میزان در اعتراض به بلاتکلیفی خود در برابر استانداری رژیم در خراسان جنوبی - شهرستان بیرجند، تجمع اعتراضی برپا کرده و خواهان بازپرداخت سپرده‌های خود به همراه سود آن شدند.


کامیاران - تجمع اعتراضی گروهی از اهالی روستای چقا گلان
شماری از اهالی روستای چقا گلان واقع در 10 کیلومتری شهرستان کامیاران در تاریخ یکشنبه 7تیرماه در اعتراض به قطع آب ظرف روزهای اخیر و نبودن تانکر آب برای آبرسانی دست به اعتراض زدند. تجمع‌کنندگان به عدم آبرسانی به‌خصوص در ایام ماه رمضان اعتراض داشته و خواستار حل مشکل آب منطقه‌شان بودند.

 

 
 
رشت - تجمع اعتراضی رفتگران در مقابل شهرداری
صبح روز یکشنبه 7تیرماه شماری از رفتگران شهرستان رشت در اعتراض به پرداخت نشدن چهار ماه حقوقشان در برابر شهرداری رشت دست به تجمع اعتراضی زدند.

 

 
 
کرج - تجمع اعتراضی کارکنان کارخانه تولید لوازم آرایش
عده‌ای از کارکنان کارخانه تولید لوازم آرایش (آذر دنیز) واقع در شهرک صنعتی اشتهارد کرج، در تاریخ یکشنبه 7تیرماه در اعتراض به عدم دریافت مطالبات عقب مانده خود در مقابل این کارخانه دست به تجمع اعتراضی زدند.
به گفته یکی از کارکنان، در اثر مشکلات مالی، کارخانه از ابتدای این هفته به‌حالت نیمه‌تعطیل درآمده و در پی اعتصاب کارکنان بسته‌بندی و انبارداری و حمل و نقل این کارخانه، لوازم تولید شده توسط کارخانه در انبارها مانده است.

 

 
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/20c55b12-7245-4f5c-b1c6-33fe5c6944ea"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات