728 x 90

دخالتهای ایران,اخبار سوريه,

مزدوران پاکستانی رژیم آخوندی در سوریه

-

مزدوران پاکستانی رژیم  وابسته به گروه موسوم به زینبیون در سوریه
مزدوران پاکستانی رژیم وابسته به گروه موسوم به زینبیون در سوریه
تلویزیون اورینت:
یکی از آخرین تولیدات صنعت مزدور سازی سپاه قدس، مزدورانی از پاکستان هستند که در سوریه مشغول جنایت علیه مردم سوریه می‌باشند:
تصاویری از مزدوران پاکستانی رژیم ایران منتشر شده که وابسته به گروه موسوم به «زینبیون» می‌باشند. آنها در کنار نیروهای اسد در حلب می‌جنگند. این مزدوران به اشغال خانه‌های مردم و سرقت اموال آنان می‌پردازند.
شبه‌نظامیان پاکستانی که توسط پاسداران نیروی قدس آموزش دیده‌اند به بهانه دفاع از مراقد مقدس به سوریه آورده شده‌اند. فیلمی منتشر شده است که یک روز کامل زندگی این شبه‌نظامیان را نشان می‌دهد، در این فیلم شبه‌نظامیان در کنار نیروهای اسد در حال جنگ در حومه حلب می‌باشند.
فیلم همچنین صحنه‌های سرقت اموال مردم را نشان می‌دهد. خانه‌هایی که رها شده‌اند چرا که ساکنان آن از کشته شدن به دست این مزدوران وحشت داشتند.
دشمن این مزدوران پاکستانی را در جنگ حلب و به‌طور خاص در نبردهای باشکوی و ملاح و حریتان وارد کرده است. آنان متحمل تلفات سنگینی شده‌اند. بر اساس اعتراف رسانه‌های رژیم ایران در ماه آوریل گذشته 200تن از این مزدوران توسط رزمندگان کشته شده‌اند. این در حالیست که منابع محلی می‌گویند، تلفات و کشته‌های این مزدوران بمراتب بیشتر از این است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/375d64fd-72e0-4ebb-9e3c-b222d0f83498"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات