728 x 90

استماع مريم رجوى در كنگره آمريكا,

واشینگتن پست: مریم رجوی: راه‌حل نهایی تغییر رژیم ایران است

-

جلسه استماع در کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
جلسه استماع در کمیته خارجی مجلس نمایندگان آمریکا
واشینگتن پست 10اردیبهشت 94
یک رهبر برجسته اپوزیسیون ایران، روز چهارشنبه به یک زیرکمیته کنگره گفت: ایرانیان دولت تهران را ”پدرخوانده “ گروه داعش می‌خوانند. مریم رجوی پرزیدنت منتخب شورای ملی مقاومت ایران مستقر در پاریس هم‌چنین گفت: تهران تسلیحات اتمی را برای ترویج اسلام افراطی می‌خواهد.
رجوی گفت: ”راه‌حل نهایی برای این مشکل تغییر رژیم است “.
رجوی که در برابر زیرکمیته روابط خارجی کنگره از طریق ویدئو کنفرانس از فرانسه شهادت می‌داد در مورد مذاکرات جاری بین‌المللی برای مجبور ساختن رژیم ایران به مهار برنامه اتمی آن در عوض برداشتن تحریمهای فلج کننده اقتصاد آن، بحث نمود. رجوی علیه دادن امتیازات بسیار به رژیم ایران، هشدار داده، می‌گوید: این امر سران آن را تشویق می‌کند تا در مداخله در امور سایر کشورها مهاجم‌تر شوند.
رجوی گفت: ”هیچ یک از تحریمها تا قبل از آن که توافقنامه‌ای امضا شود که به‌طور مؤثر و قاطعی ملاها را از بمب محروم کند، نباید برداشته شوند. در غیراین صورت این رژیم میلیاردها دلار از سرمایه‌های آزاد شده را صرف خرید تسلیحات از جمله موشکهای پیشرفته از روسیه خواهد کرد“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0b3f51de-6bab-4b72-a0e7-3fe9eb1f8d49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات