728 x 90

مذاكرات هسته اي,

زدن تبریک هسته‌یی پاسدار فیروز آبادی بر سر حسین شریعتمداری

-

پاسدار فیروزآبادی
پاسدار فیروزآبادی
به‌دنبال تبریک پاسدار فیروزآبادی سرکرده ستاد کل نیروهای مسلح رژیم، به‌مناسبت گام اول زهرخوران نظام در لوزان، روزنامه‌های باند رفسنجانی روحانی این حرکت فیروز آبادی را بهانهٴ حمله باندی قرار دادند. روزنامه حکومتی آرمان در روز 17فروردین از جمله نوشت:
نخستین برداشت از پیام رئیس کل نیروهای مسلح تأکید یک مقام ارشد نظامی کشور بر وحدت میان نهادهای مختلف کشور است. فیروزآبادی در شرایطی این پیام را صادر کرد که برخی هنوز دنبال طرح برخی مسائل شخصی و گروهی خود هستند و توجه ندارند آنچه ماحصل مذاکرات ایران با کشورهای1+5 است به یک جناح، حزب یا افراد خاصی مربوط نمی‌شود.
روزنامه حکومتی آرمان با یادآوری اظهار پاسدار حسین شریعتمداری افزوده است:
استفاده از عباراتی مانند اسب زین شده را دادیم و افسار پاره تحویل گرفته‌ایم در ادبیات وحدت آفرین جایگاهی ندارد و سرلشگر فیروزآبادی... شاید درصدد بوده تا تلنگری به آن دسته از افراد بزند که درصدد سیاسی کردن منافع و مصالح ملی هستند و به آنها این پیام را ارسال کند که اقداماتشان در راستای حفظ امنیت و منافع کشور نیست.
این روزنامه حکومتی سپس مجلس ارتجاع را مورد خطاب قرار داده و افزوده است:
بالابردن تابلوی مخالفت با آنچه در سوئیس میان ایران و کشورهای5+۱به دست آمد، در مجلس یعنی نهادی که اعضای آن با رأی مردم انتخاب شده‌اند، پسندیده نیست.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9d1c32c3-be9c-44c8-9ea1-58ebe39834c9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات