728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

باند ولی‌فقیه با شعار مرگ بر فتنه‌گر از هادی خامنه‌ای در دانشگاه کرمان استقبال کردند

-

دانشگاه آزاد کرمان
دانشگاه آزاد کرمان
آخوند هادی خامنه‌ای برادر ولی‌فقیه ارتجاع که از مهره‌های حامی آخوند روحانی است، برای سخنرانی در دانشگاه کرمان به این شهر سفر کرده بود اما هنگام سخنرانی با شعار ایادی باند رقیب روبه‌رو شد.

آنها شعار می‌دادند «‌مرگ بر ضد ولایت‌فقیه، مرگ بر فتنه‌گر و فتنه‌گر منافق اعدام باید گردد، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد». شعار دهندگان قصد برهم زدن سخنرانی هادی خامنه‌ای را داشتند. وی آنها را مخاطب قرار داد و گفت: ... بسیاری از کسانی که شعارهای کودکانه می‌دهند... به آبروی نظام لطمه می‌زند و بر تعداد مخالفان نظام می‌افزایند و خارجی‌ها می‌گویند، اینها در مسائل اولیه مانده‌اند... عده‌یی از روی هوچی‌گری و جهالت شعارهایی می‌دهند و خودشان هم معنی آن را نمی‌فهمند و بسیاری از آنهایی که امروز شعار می‌دهند وقتی درک و عقل بیشتری پیدا می‌کنند از این موضع‌گیریها پشیمان می‌شوند. برادر ولی‌فقیه ارتجاع با اشاره به در دست داشتن کاغذهای شعارنویسی شده در دست شعاردهندگان تصریح کرد: مشخص است، کسانی که جلسه را برهم زدند از قبل برای این کار آمادگی داشتند و تابلوها، شعارها و کاغذها نشان می‌دهند، برای این برنامه آمادگی قبلی داشته‌اند و اگر این سخنان گفته نمی‌شد باز هم برای بر هم زدن این برنامه آمادگی کافی را داشتند. در حالیکه تنش در این جلسه بالا گرفته بود وی قبل از این‌که سخنانش تمام شود تریبون را ترک کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ecf06a63-fce6-405f-ad8d-8f478f8d466b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات