728 x 90

اخبار سوريه,

انهدام یک میگ ۲۳ توسط رزمندگان ارتش آزادی سوریه

-

 -
-
تلویزیون العربیه:
ارتش آزادی طی نبردهایی با نیروهای اسد در محله «بستان باشا» در حلب تعدادی از مزدوران اسد را به هلاکت رساند و مقادیر زیادی سلاح و مهمات را به غنیمت گرفت.
ارتش آزادی از عملیات ویژه خود فیلمی منتشر کرد که در آن یک جنگنده میگ در فرودگاه بین‌المللی با موشک تاو هدف قرار می‌گیرد.
«اگر در آسمان نباشد در زمین پاسخ ما این است» این زبان حال ارتش آزادی در لحظه انهدام یکی از هواپیماهای رژیم اسد در فرودگاه بین‌المللی حلب است. ارتش آزادی اعلام کرد هواپیمای هدف قرار گرفته شده از نوع میگ 23 بود که در جریان یک عملیات ویژه منهدم شد. ارتش آزادی به پیروزیهای لشگر 16 خود در محله بستان باشا در حلب اشاره و اعلام کرد در جریان نبردها تعدادی از مزدوران اسد را به هلاکت رسانده و تعدادی را مجروح کرده است.
 
 
 
رزمندگان علاوه بر پیشروی در این محله انواع سلاح و مهمات به غنیمت گرفتند. لشگر 16 ارتش آزادی در محله‌های خالدیه و لیرمون و بنی زید و اشرفیه و بستان باشا عملیات می‌کند و مانع پیشروی نیروهای اسد در این مناطق شده است. همچنین در اطراف محله جوبر درگیریهایی به‌وقوع پیوست. همزمان مناطق مجاور محل درگیری بمباران شد. محله‌های حجر الاسود و طیبه و کناکر در حومه پایتخت نیز شاهد بمباران هوایی و درگیری بود.
هواپیماهای اسد تعدادی از شهرکها در دیر الزور و اطراف فرودگاه نظامی آن را نیز بمباران کردند.
اما در درعا نیز بمباران هوایی و توپ‌باران تلفات و خساراتی به مردم وارد کرد. همزمان رزمندگان ارتش آزادی با نیروهای اسد در اطراف محله منشیه و بصری الشام درگیر شدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7162bf4b-82fc-45c0-8465-45a7980ce936"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات