728 x 90

تشدید سرکوب ,

انتقال ۵ زندانی، شامل یک زن برای اجرای حکم اعدام در زندان زاهدان

-

انتقال 5 زنداني براي اعدام
انتقال 5 زنداني براي اعدام
روز چهارشنبه ۳ دیماه ۵ زندانی شامل ۴ مرد از بندهای مختلف زندان مرکزی زاهدان و ۱ زن از بند زنان این زندان جهت اجرای حکم اعدام به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند. یکی از این زندانیان باباعلی کاکایی نام دارد وی ۴۱ ساله، کاسب و ساکن شهرستان هرسین کرمانشاه است که در شهر زاهدان بنا‌ به گفته خانواده‌اش به اتهام دروغین مواد مخدر بدون مدرک و دلیل بازداشت و توسط دژخیمان رژیم به اعدام محکوم شده است.
۴زندانی دیگر که به سلولهای انفرادی منتقل شده‌اند همگی اهل استان سیستان و بلوچستان هستند که هنوز از اسامی آنها اطلاعی در دست نیست.
خانواده‌های این زندانیان پس از پافشاریهای بسیار موفق به آخرین ملاقات با عزیزان خود شده‌اند و به آنها گفته شد که سحرگاه روز شنبه بدار آویخته خواهند شد. همچنین صبح جمعه خانواده‌های این زندانیان در مقابل دادستانی و زندان تجمع کرده‌اند و خواستار توقف حکم اعدام عزیزانشان شده‌اند.
شایان ذکر است که روز 4 دیماه اخبار انتقال دو زندانی جهت اجرای حکم اعدام منعکس شده بود. اما آمار جدید بیانگر انتقال 5 زندانی جهت اجرای حکم اعدام می‌باشد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f7bef4c5-61f3-4b65-a30e-ceeb0285a2fa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات