728 x 90

سرکوب زنان,

ضارب شش زن در جهرم هیچ مشکل روانی ندارد

-

بسیجی  که به  زنان جهرم حمله كرده است
بسیجی که به زنان جهرم حمله كرده است
بنا‌ به گزارش دریافتی بعد از رسوایی چاقوکشی بسیجیها علیه زنان هموطن در جهرم، مقامات رژیم اذعان کردند که ضارب شش زن در این شهر هیچ مشکل روانی ندارد.
بنا‌ به این گزارش جوانشیر کدخداپور معاون سیاسی، امنیتی رژیم در استانداری فارس گفت: «ضارب شش زن در جهرم «مستقل»، «عاقل» و «بالغ» و کارمند اداره راه و ترابری شهر جهرم بوده است».
این کارگزار رژیم همچنین با تأیید گزارش‌ها مبنی بر این‌که ضارب فرزند یکی از مقامات سپاه ضد‌مردمی بوده افزود: «تحقیقات قضایی درباره انگیزه دقیق از این حملات ادامه دارد».
مزدور محمد بهشتی‌فر٬ عضو پایگاه بسیج ضدمردمی «قطب‌آباد» شهر جهرم کسی است که هفته گذشته با چاقو و گاز فلفل به دست‌کم شش زن در این شهر حمله و آنها را زخمی کرده است.
پیش از این مزدور محمد احمدی٬ به‌اصطلاح استاندار فارس مدعی شده بود این فرد دارای «اختلالات شخصیتی» و «انحراف اخلاقی» بوده٬ اما امروز معاون وی اقرار کرد که بسیجی مزدور محمد بهشتی‌فر از سلامت کامل برخوردار است.
بنا‌ به گزارشهای دریافتی این جانی در اعترافها خود گفته بود « «وقتی به زن‌ها چاقو می‌زنم به آرامش می‌رسم» وی همچنین اذعان کرده بود که این اقدامات را پس از شنیدن صحبتهای یکی از به‌اصطلاح روحانیان که «ریختن خون بدحجاب را مباح شمرده است» انجام داده و هدف وی «اقدام عملی برای نهی از منکر» بوده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7b2c09e0-21cd-4cc5-8fc5-60c31727528c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات