728 x 90

پرونده هسته ای ایران,

مذاکرات خفت‌بار و زدن زیراب ولایت

-

مذاکرات هسته ای در وین
مذاکرات هسته ای در وین
در آستانه ضرب‌الاجل 3آذر برای مذاکرات هسته‌یی، دلواپسان باند خامنه‌ای سومین همایش خود را با عنوان «منهای عزت + تحریم» برگزار کردند.
در این همایش پیام تصویری آخوند علم‌الهدی نماینده خامنه‌ای و امام جمعه مشهد پخش شد.
علم‌الهدی در پیامش به دلواپسان باند خامنه‌ای می‌گوید: ”در35سال گذشته به‌اندازه یک سال پس از توافق ژنو تحقیر نشده بودیم. اگر ما مانند آن ده سال که پشت میز مذاکره محکم ایستاده بودیم رفتار می‌کردیم، دولتمردان آمریکا ما را این مقدار تحقیر نمی‌کردند. ما تا این اندازه به ذلت نیفتاده بودیم که در این یک‌سال به ذلت افتاده‌ایم“ (روزنامه جمهوری28آبان 93)
تنها آخوند علم‌الهدی نیست که مذاکرات را ذلت‌بار و نظام را تحقیر شده می‌داند، سایر مهره‌ها و رسانه‌های باند خامنه‌ای نیز به این واقعیت اعتراف می‌کنند.
ارگان بسیج ضدخلقی رژیم نیز ضمن خفت‌بار نامیدن مذاکرات و سیاست تیم مذاکراه کننده هسته‌یی که هنوز هم مورد تأیید خامنه‌ای است، باند روحانی- رفسنحانی و تیم مذاکراه کنندگان رژیم را متهم می‌کند که: ”با لولوی به کرسی نشستن جمهوریخواهان در سنای آمریکا و فشار به تیم هسته‌یی برای تمام کردن کار با تیم اوباما به هر قیمت و خفتی، ایران اسلامی را تسلیم خواسته‌های نامشروع و زیاده‌خواهانه غرب و در رأس آنها آمریکا می‌کنند“ (جوان 15آبان 93)
آخوند احمد خاتمی امام جمعه نمره موقت خامنه‌ای در تهران نیز در نماز جمعه 11مهر 93 با اشاره به مهره‌هایی از باند رفسنجانی- روحانی که گفته بودند هر توافقی بهتر از توافق نکردن است و در رابطه با مذاکرات رژیم با کشورهای 5 +1 گفت: ”این پذیرش ذلت است“
واقعیتی که پشت این اعترافها خوابیده است گویای این است که شعر و شعارهای سرمداران نظام آخوندی مبنی بر حفظ عزت نظام آخوندی، تا کنون بیش از یک مشت حرف و شعار توخالی نبوده است.
اگر چه همایش منهای ”عزت+ تحریم“ دلواپسان و پیام آخوند علم‌الهدی به این همایش در تقابل با خط باند رفسنجانی- روحانی و مخالفت با خط آویختن این باند به دامن غرب و آمریکا و هدف آن زیر سؤال بردن این خط است، اما نفس برگزاری این همایش تحت این عنوان و پیام نماینده ولی‌فقیه رژیم در مشهد به‌روشنی به مفهوم زیر سؤال بردن ولایت او در حمایت از مذاکرات و خصوصا در حمایت قوی او از وزیر خارجه دولت آخوند روحانی است. خامنه‌ای در دیدار مسئولان وزارت‌خارجه و سفرا و رؤسای نمایندگیهای رژیم در خارج از کشور گفت: ”در زمینه ادامه مذاکرات هسته‌یی، منع نمی‌کنیم و کاری که دکتر ظریف و دوستان‌شان شروع کردند و تا امروز هم خوب پیش رفتند؛ دنبال می‌شود“. (تلویزیون شبکه یک 22مرداد93)
کوس رسوایی ذلت‌بار بودن مذاکرات رژیم آن‌چنان به صدا درآمده که اکنون این رسانه‌ها و مهره‌های دانه درشت باند ولایت نظیر آخوند علم‌الهدی و آخوند احمد خاتمی و... است که با زبان گویا به این مسأله اعتراف می‌کنند مذاکرات از موضع خفت‌بار بوده و زیر آب ولایت طلسم‌شکسته خامنه‌ای در حمایت از مذاکرات را می‌زنند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f70e0d79-fad5-4e7a-855c-331e71f3db5b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات