728 x 90

اعتياد و مواد مخدر,

سن اعتیاد زنان به زیر ۲۷ سال رسید، اعتراف مشاور امور زنان وزیر کشور کابینه آخوند روحانی

-

اعتياد در ايران
اعتياد در ايران
یک کارگزار رژیم در وزارت کشور کابینه آخوند روحانی ظهر روز دوشنبه 12بهمن 94 اعتراف کرد: ”سن اعتیاد در زنان به زیر۲۷ سال رسیده است، که فقدان تفریحات مناسب اولین علت اعتیاد در زنان است“.

فهیمه فرهمندپور که در جلسه شورای اداری لرستان سخنرانی می‌کرد، افزود: ”روزی اعتیاد در جامعه ما یک آسیب مردانه بود و در میان زنان تنها زنان مسن به نوعی اعتیاد تفننی و سنتی داشتند، اما امروزه در جامعه ما دیگر اعتیاد یک آسیب مردانه نیست و ۹ تا ۱۱ درصد معتادان زنان هستند“.

وی، آمار بیکاری در بین زنان تحصیلکرده را بیش از دو برابر مردان تحصیلکرده دانست و گفت: ”ما نتوانسته‌ایم متناسب با فرصتهای تحصیلی که دختران به دست آورده‌اند برنامه‌ریزی مناسبی داشته باشیم و این امر پیامدهایی هم‌چون افسردگی، زندگیهای مجردی، بالا رفتن سن ازدواج را در پی داشته است“.

این کارگزار رژیم در وزارت کشور در ادامه اعترافها خود افزود: ”در شرایطی که نیمی از جمعیت جامعه ما زنان بوده و حدود یک سوم از آنها جوان هستند فرصتهای گذران اوقات فراغت و فرصتهای ورزشی عادلانه تقسیم نشده و در ایجاد فرصتهای عادلانه بسیار کم‌کاری شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/b26d0cfd-2684-4915-88bd-f8e5401983f8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات