728 x 90

دخالتهای ایران,ترس رژيم ایران از قیام,

ابراز وحشت خامنه‌ای از ائتلاف بین‌المللی

-

خامنه‌ای
خامنه‌ای
ولی‌فقیه ارتجاع، امروز پس از چند هفته سکوت و غیبت، به بهانهٴ عید غدیر به صحنه آمد و مسیر ائتلاف بین‌المللی را علیه نظام ولایت و بشار اسد ارزیابی کرد و با وحشت‌زدگی گفت: «نظر دقیق و تحلیلی به این حوادث نشان می‌دهد آمریکا و هم‌پیمانانش در تلاشهایی که به دروغ مواجهه با داعش اسم‌گذاری کرده‌اند، بیشتر از آن که درصدد نابودی نطفه‌های این جریان باشند، متوجه تفرقه‌انگیزی و ایجاد دشمنی میان مسلمانان هستند».

ولی‌فقیه ارتجاع سپس منظور خود از «تفرقه‌انگیزی» را هم روشن کرد و افزود: «آنها القاعده و داعش را برای تفرقه‌انگیزی و «مقابله با جمهوری اسلامی» ایجاد کردند.

ولی‌فقیه ارتجاع که رژیمش عامل اصلی تفرقه مسلمانان در منطقه و جهان است و در داخل کشور نیز سرکوب ضدانسانی هموطنان اهل تسنن در کنار پیروان همهٴ مذاهب و ادیان، سیاست رسمی خود قرار داده، در اظهارات خود، زبونانه و فریبکارانه سنگ وحدت مسلمانان را به سینه زد و از نادرستی توهین به مقدسات سایر مذاهب که باعث «حساسیت برانگیزی و آتش‌افروزی می‌شود» دم زد..
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a1d565f5-b46b-4edd-b832-f118c1538f97"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات