728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند خزعلی: (رفسنجانی) با دشمنان نظام و رهبری همدست شده است!

-

آخوند خزعلی
آخوند خزعلی
در پی رو به مرگ بودن مهدوی کنی و بالا گرفتن جنگ و جدال در رأس نظامی بر سر تصاحب کرسی او به‌عنوان رئیس خبرگان ارتجاع، آخوند خزعلی عضو مجلس خبرگان، طی حمله کم‌سابقه‌یی به رفسنجانی هشدار داد که او و سایر دانه درشتهای خبرگان به او اجازهٴ بازگشت به‌ریاست خبرگان را نخواهند داد.
کیهان خامنه‌ای (2مرداد) که در ستون خبر ویژه و با عنوان «پاسخ دندان‌شکن آیت‌الله خزعلی به فتنه‌گران» اظهارات او در مصاحبه با روزنامه جوان ارگان بسیج ضدمردمی را به چاپ رسانده می‌نویسد: «آیت‌الله خزعلی تأکید کرد فتنه‌گران به آرزوها و اوهام خود درباره مجلس خبرگان نمی‌رسند».
خزعلی در این مصاحبه با تأکید بر اهمیت خبرگان گفته است: «مجلس خبرگان، مرکزی مرتبط به رهبری یعنی نقطه اصلی و کانونی نظام اسلامی است. در این مجلس افراد برجسته‌ای مانند آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله جنتی، آیت‌الله یزدی و دیگران هستند، بنده هم در کنارشان هستم. این جمع وزین و کم‌نظیر، دائماً نقاط قوت یا ضعفهای احتمالی رهبر را رصد می‌کند… بنابراین تعجب نکنید که دشمن درباره این مجلس، در مقام فتنه‌انگیزی است. یکی از علل فتنه‌انگیزی زود هنگام اینها این است که الآن جناب آیت‌الله مهدوی‌کنی رئیس خبرگان بیمارند».
خزعلی در حالی که بدون ذکر نام، آشکارا به رفسنجانی اشاره می‌کرد، افزود: «کسی که فتنه‌گران به او تمایل دارند، نمی‌تواند ریاست را بگیرد. اگر هم خدای ناکرده، کسی حرف خلافی بزند، هستند کسانی که جواب او را بدهند و جلویش را بگیرند».
آخوند خزعلی که در واقع وحشت ولی‌فقیه طلسم‌شکسته را در مورد بروز «دوگانگی در حاکمیت» را منعکس می‌کرد، افزود: «می‌دانم که بعضی‌ها خیالاتی دارند و ممکن است با آن خیالات تصور کنند می‌توانند کاری بکنند، آنها در مقام براندازی نظام هستند». خزعلی با اشارهٴ صریحتری به رفسنجانی افزود: «کسی که فتنه‌گران به‌دنبال او هستند، لیبرال شده است! با دشمنان نظام و رهبری همدست شده است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c11e1d1f-1c9f-4fca-b097-692482f41a25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات