728 x 90

شورای ملی مقاومت ایران,

سخنرانی شخصیتهایی از الجزایر، پاکستان و کردستان ایران در افطار ماه مبارک رمضان در اقامتگاه رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت

-

 -
-
سید احمد غزالی نخست‌وزیر پیشین الجزایر
 
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
با درود به اشرف انبیا و رسولان
خانم رئیس‌جمهور خواهر مریم سلام بر شما و درود به همهٴ برادران مبارز مقاوم در سازمان مجاهدین خلق
از خداوند می‌خواهیم که انشاء الله سال دیگر در تهران باشیم. قلب‌های ما همراه با مردم برادرمان در ایران، فلسطین، عراق و سوریه است. مردمی که از استبداد و توسعه‌طلبی صهیونیستی و ظلمت‌طلبی تهران و عراق و استبداد در سوریه رنج می‌کشند. چگونه است که ما به‌عنوان مردم عرب و مسلمان روزانه با خیال راحت غذا صرف می‌کنیم و با خیال راحت می‌خوابیم در حالی‌که برادرانمان در این کشورهای عربی و مسلمان رنج می‌کشند. بنابراین رژیمهای عربی و اسلامی بسیار کوتاهی کرده‌اند و نگذاشتند که خلق‌ها آگاه شوند و ارتباطی بین آنچه که برادران مقاوم ما در عراق و ایران می‌کشند با سرنوشت ما نبینند. اگر همبستگی و کمکی به این سازمانها ارائه می‌دهیم که همهٴ اعراب و مسلمان را سرفراز می‌کند چیزی نیست جز یک خدمت نه برای مردم ایران و نه برای مردم عراق، بلکه برای همه است. بنابراین کوتاه می‌کنم و از خداوند می‌خواهیم که خودمان را متعهدتر و همبسته‌تر با مقاومت برای آزادی و عدالت علیه ظلم، ظلمت و استبداد در کشورهای محبوبمان بدانیم.

فوزیه سعید نویسنده، متخصص امور زنان از پاکستان
 
 
با تشکر فراوان از این‌که فرصت ابراز همبستگی را به من دادید. من از منطقه‌یی می‌آیم که ما در آن رهبران زن بسیار قوی‌یی داریم. در پاکستان مردم با بی‌نظیر بوتو آشنا هستند. ما اعضای پارلمان بسیار قوی‌یی داریم، در سریلانکا، هندوستان، بنگلادش. بنابراین آسیای جنوبی‌منطقه‌یی از جهان بوده که ما در آن رهبران زن بسیار قوی داشته‌ایم، بنابراین، ما سنتی از زنانی را داشته‌ایم که در برابر این دیکتاتورهای وحشی ایستاده‌اند. هم‌اکنون در پاکستان بنیادگرایی، افراط‌گرایی و تروریسم بزرگترین چالشهای ما هستند، و من به‌طور واقع معتقدم، این زنان پاکستان هستند که در داخل کشور ما این نبرد را برعهده خواهند گرفت؛ من به‌طور خاص بعد از مشاهدهٴ همه‌چیز در دو روز پیش و دیدن قدرت یک زن در مقام رهبری و دیدن قدرت بسیاری از زنان رهبری که سازمان‌دهندگان بسیار خوبی بودند، فکر می‌کنم در کل این منطقه راه رو به جلو این است که زنان رهبری را برعهده گیرند و همه در این نبرد علیه بنیادگرایی و افراط‌گرایی شرکت کنند. باید بگویم که در مورد روحیه و تعهدی که این‌جا مشاهده کرده‌ام بسیار تحت تأثیر قرار گرفتم و همچنین در مورد انگیزه‌یی که خانم رجوی از خود ساطع می‌کند، یعنی در زنان و مردان به‌طور مساوی. من مقداری به‌نفع زنان عمل می‌کنم و برای من بسیار شگفت‌انگیز است که این تعداد زن را در مدارج بالا ببینیم، به‌طور خاص در این اتاق در میان این‌همه سخنران. من فکر می‌کنم این راه رو به جلو است.
بهترین آرزوها و همبستگی خودم را ابراز می‌کنم، با این اعتقاد که آنچه را که از ما گرفته شد پس خواهیم گرفت و صلح و خوشبختی‌یی را که بسیار شایستهٴ آن هستیم پس خواهیم گرفت.

کاک بابا شیخ حسینی دبیرکل سازمان خبات کردستان ایران
 
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
خواهر مبارز و انقلابی، پیشتاز و سمبل زن انقلابی در ایران، حضار گرامی همه دوستانی که سخنرانی کردند هر کدام در مورد مسائل و مشکلاتی که در منطقه وجود دارد به‌خصوص با به قدرت رسیدن آخوندها در ایران که در مدت سی و پنج سال زمامداری چه مشکلات و مسائلی را برای مردم ایران و مردم منطقهٴ خاورمیانه و کل جهان ایجاد کرده. حالا من می‌خواهم به چند نکته اشاره بکنم، چند نکته‌یی که لازم می‌دانم خاطرنشان بکنم که فرق میان مبارزه انقلابی و مقاومت انقلابی با رژیم مستبد آخوندها، آخوندها و حکومتشان ویرانی، قتل، فساد و مشکلات متعدد اجتماعی را برای مردم ایران به‌ارمغان آوردند. آخوندها به مردم کردستان ایران حمله کردند، خمینی فرمان جهاد علیه مردم مسلمان کردستان ایران را صادرکرد و به پاسدارها دستور داد زن و مرد، بچه و پیر و جوان را به‌قتل برسانند. در این ایام مقاومت ایران به‌خصوص برادر مجاهد آقای مسعود رجوی با تمام توانش با این تصمیم خمینی و رژیمش مخالفت کرد و خاطرنشان ساخت که مردم کردستان ایران باید به حق خودمختاری در چارچوب ایران نائل آیند، رژیم خمینی سرکوب زنان را سر لوحه برنامه و کار و فعالیتهایش قرارداد. در مقابل مقاومت ایران به زنان آزادی داد و به رژیم خمینی گفت که نباید روسری رو ملاک و برنامه کارعلیه زنان قرارداد، همین مقاومت بود که به زنان اجازه داد که در رأس قدرت باشند و همین که می‌بینید پیشتازی این چنین با افتخار و سربلند در میان ما نشستند خانم مریم رجوی که اگر ایشون و مقاومت ایران نبود معلوم نبود چه بلای بزرگی بر سر زنان ایران و مردم ایران می‌آمد. دوستان گرامی رژیم خمینی به‌عنوان رژیمی که خود را مدافع مذهب شیعه می‌داند و درست آن‌را بهانه کرده که به اختلافات مذهبی دامن بزند و از این طریق بتواند در عموم کشورهای دیگر دخالت کند همان‌طورکه می‌بینیم در کشور بحرین و کشور عراق دخالت کرده و او می‌خواهد که قدرتش را به‌اصطلاح انقلاب خمینی را به کشورهای دیگر صادر کند همین که خانم مریم رجوی فرمودند، همهٴ ما مسلمان هستیم و همهٴ ما باید در مقابل این رژیم بایستیم و نگذاریم در امور دیگر کشورها دخالت کند. من با تکرار این حقیقت که ما باید، این واقعیت که مابایدبا این رژیم در مبارزه باشیم و تا سرنگونی رژیم دست از مبارزه نکشیم ونگذاریم رژیم به سیاستهایش ادامه بدهد در کشورهای منطقه بار دیگربرهم‌پیمانی و دوستی و همکاری با مقاومت ایران تأکید می‌کنم و من به‌عنوان نمایندگی از طرف سازمان خه‌بات کردستان ایران پشتیبانی تمام عیارم را از سخنان خواهرمریم رجوی و از پیشنهادات ایشان برای همبستگی، عنوانی که ایشان ایراد کردند، ماه همبستگی میان ملتهای مسلمانان منطقه، من از پیشنهاد ایشان پشتیبانی می‌کنم و تشکر می‌کنم از همهٴ حضارگرامی با درود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a520cc3f-fe61-4b57-9287-296a4dc312eb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات