728 x 90

گردهماییهای مجاهدین,حمايت شخصيتهاي سياسي از ويلپنت

پیام اسقف گایو، کشیش مترقی فرانسوی در آستانه گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس

-

پیام اسقف گایو، کشیش مترقی فرانسوی
پیام اسقف گایو، کشیش مترقی فرانسوی
اسقف گایو- کشیش مترقی فرانسوی
من بسیار خوشحالم که در این‌جا با دوستان ایرانی خود هستم چون ما در حال آماده کردن گردهمایی بزرگ 27ژوئن هستیم. شخصیتهایی از سراسر جهان در این گردهمایی حضور خواهند داشت.
این رویدادی است که همه متوجه خواهند شد که مقاومت ایران وجود دارد و غیرقابل انکار است و بحساب می‌آید و خودش را نشان خواهد داد.
هنگامی‌که می‌بینند که در این روز هزاران نفر از اطراف پاریس در این گردهمایی شرکت می‌کنند، نمی‌توانند آن را نادیده بگیرند.
سال به سال من می‌بینم که این گردهمایی بزرگ عده بیشتری را به تفکر در مورد جایگاه مقاومت ایران وا می‌دارد... در این گردهمایی بزرگ 27ژوئن، خواهیم گفت که سیاستهای حسن روحانی شکست خورده است، و نقض حقوق‌بشر نه تنها ادامه داشته که بیشتر شده است و عده‌یی اینرا درک نمی‌کنند و این غیرقابل‌قبول است، غیرقابل قبول.
ما نمی‌توانیم سکوت کنیم، ما نمی‌توانیم معامله و مذاکره کنیم... .
نه؛ از نظر من این‌که این همه مردم، این همه جوان زندانی و شکنجه شوند و هیچ آزادی بیان وجود نداشته باشد، شرم‌آور است. غیرقابل باور است.
ببینید در نتیجه در 27ژوئن ما این امکان را داریم که به تعداد هر چه بیشتری از مردم جهان بگوئیم که هم‌اکنون در ایران چه می‌گذرد؟ این باید تغییر کند و هر روز که می‌گذرد یک روز اضافی است.
بنابراین امیدوارم که کم کم تغییراتی صورت بگیرد زیرا مردم ایران نمی‌توانند برای همیشه این همه محدودیت را تحمل کنند.
ما برای زندگی و آزادی ساخته شده‌ایم، بنابراین مبارزه برای آزادی ادامه خواهد یافت، زنده باد ایران آزاد و دموکراتیک
بنابراین من امیدوارم که در گردهمایی 27ژوئن، همان‌طور که انتظار می‌رود، دهها هزار نفر شرکت کنند... . اما باز هم به تعداد بیشتری نیاز است. برای آمدن و شرکت در این «تجمع بزرگ آزادی» درنگ نکنید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/a32da64a-bf71-4596-84a4-cd54d3c42f25"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات