728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

رسانه‌های حکومت آخوندی: اعتراض مجلس انگلیس به اعدام «غلامرضا خسروی»

-

پارلمان انگلستان
پارلمان انگلستان
محکومیت اعدام جنایتکارانه مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی توسط اعضای پارلمان انگلستان، رژیم آخوندی را برآشفته کرده است. از خبرگزاری سپاه پاسداران موسوم به فارس تا سایت پاسدار رضایی دبیر تشخیص مصلحت نظام آخوندی تا سایت شبکه خبر آخوندها نسبت به این موضوع واکنش نشان دادند.
این منابع با عنوان ”بیانیه مداخله‌جویانه مجلس انگلیس در حمایت از منافقین“ نوشتند: «کارلیل بریو، رئیس کمیته «آزادی» ایران در مجلس انگلیس، نسبت به اعدام غلامرضا خسروی از اعضای گروهک منافقین، اعتراض کرد. در بخشی از این بیانیه، سازمان منافقین به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین مخالفان جمهوری اسلامی ایران، یاد شده است».
خاطرنشان می‌شود کمیته پارلمانی بریتانیایی برای آزادی ایران در بیانیه 1ژوئن 2014 خود اعلام کرده بود: اعدام غلامرضا خسروی به‌رغم چندین اقدام فوری توسط عفو بین‌الملل و ارگانهای دیگر یک علامت هشدار دهنده است که در برابر رژیم ایران راهی جز اقدامات کیفری توسط شورای امنیت سازمان ملل و تحریم این رژیم قرون‌وسطایی باقی نمی‌گذارد. جامعه بین‌المللی موظف است از این اعدامها و اعمال وحشیانه علیه زندانیان سیاسی در ایران جلوگیری کند... رژیم ایران به‌خاطر امیدهای احمقانه در غرب به روحانی، نباید از حساب پس دادن به‌خاطر چنین جنایاتی در برود. و اکنون زمان آن رسیده که تمام مقامات رژیم ایران به‌خاطر بیش از سه دهه نقض سیستماتیک حقوق‌بشر در ایران، مورد حسابرسی قرار گیرند و کیفرخواست آنها در دادگاه جنایی بین‌المللی مطرح شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/21710815-0316-448b-9eb6-d0cf68803d48"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات