728 x 90

اعدام غلامرضا خسروي,

بیانیه دانشجویان دانشگاه آزاد یاسوج در محکومیت اعدام مجاهد قهرمان غلامرضا خسروی

-

 یاسوج ـ آرشيو
یاسوج ـ آرشيو
دانشجویان مبارز دانشگاه آزاد یاسوج طی بیانیه‌یی اعلام کردند: خبر شهادت غلامرضا خسروی هر چند که برایمان ناراحت‌کننده بود ولی طولی نکشید که احساس کردیم از دوران زندگی و زندان این شیر مرد همه سرشار شدیم.

به این قهرمانان می‌بالیم و به خانواده گرامی‌اش درود می‌فرستیم. صدای دردمند مادر، برادر و خواهر این قهرمان را شنیدیم و به آنان می‌گوییم راه و رسم غلامرضا که چیزی جز ایستادگی و مقاومت نبود یک بار دیگر در ما زنده و جاودانه شد. مطمئن باشید فشار و دردی که شما و همه خانواده‌های شهدا متحمل می‌شوند بار و ثمره خواهد داد و سرنگونی این دجالان و جنایتکاران زمان را جلو خواهد انداخت.

از همین فرصت استفاده کرده و برای گرامیداشت روز شهدا و زندانیان سیاسی در 30خرداد از عموم هموطنان می‌خواهیم که با حضور بر مزار مقدس این شهیدان و دیدار با خانواده زندانیان، یاد این قهرمانان و ارزشهای والایی که حامل آن بودند را گرامی بدارند. ما نیز با شعار همه برای آزادی حضور مجازی خود را در گردهمایی بزرگ مقاومت در پاریس اعلام می‌کنیم قلب و ضمیر ما با شما و با خانم مریم رجوی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/637425a9-7cdb-4623-b811-da7319c782f9"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات