728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,اخبار سوريه,

بازتاب دیدار مریم رجوی با احمد جربا رئیس ائتلاف ملی سوریه در پاریس در رسانه‌های عربی

-

--
--
الحیات- روزنامه اصلی عربستان 26 می 2014 (5خرداد 93) - احمد الجربا، رئیس ائتلاف ملی اپوزیسیون سوریه، طی دیدار با مریم رجوی، رئیس‌جمهور (منتخب) شورای ملی مقاومت، در پاریس، بر حمایت از او تأکید کرد.
در جریان این ملاقات که به‌مناسبت دیدار جربا از فرانسه برگزار شد، جربا ”همبستگی و برادری بین مقاومت ایران و انقلاب سوریه“ را ستود. جربا گفت ”ما و مردم ایران در یک سنگر مشترک علیه دشمن مشترک و برای رسیدن به هدفی مشترک مبارزه می‌کنیم. آخوندهای حاکم بر ایران از هیچ مشروعیتی برخوردار نیستند و سرنوشت مردم سوریه و انقلاب سوریه به سرنوشت مردم ایران و نماینده مشروع آن، یعنی مقاومت ایران و رئیس‌جمهور منتخب آن خانم مریم رجوی گره خورده است“.
بر اساس بیانیه شورای ملی مقاومت ایران، رجوی ”حمایت همه‌جانبه ”رژیم ایران را از بشار اسد و سیاستهای سرکوبگرانه او محکوم کرد.
افشین علوی از شورای ملی مقاومت ایران، گفت ”در خلال این دیدار تأکید شد که فرماندهی نظامی و لجستیکی و استقرار هزاران نیروی نظامی در سوریه، تحت نظارت سپاه قدس رژیم ایران جریان دارد.
از سوی دیگر ائتلاف ملی سوریه در بیانیه‌یی گفت که در این دیدار «کشتار مردم سوریه توسط رژیم ایران و حمایت نامحدود حکام تهران از رژیم اسد و تحولات جاری در روی زمین در سوریه، و هماهنگی بین دو طرف مورد بحث قرار گرفت، و الجربا رجوی را در جریان تحرکات دیپلوماتیک و سیاسی و خطوط کلی نتایج دیدارهای موفقیت‌آمیز اخیرش از پایتختهای تصمیم‌گیرنده جهان قرار داد»... .
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/75d57514-00c1-4c75-9dc7-9d3bcb8841be"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات