728 x 90

زندانیان سیاسی,حمله به بند 350 اوين,

صدیقه اکبری خواهر زندانی سیاسی رضا اکبری: وقتی سرکوب و اعدام اثر نکند، زندانیان مورد هجوم قرار می‌گیرند

-

صدیقه اکبری
صدیقه اکبری
صدیقه اکبری منفرد، خواهر زندانی سیاسی رضا اکبری از زندانیان بند 350 که پنجشنبه 28فروردین مورد یورش وحشیانه دژخیمان زندان اوین قرار گرفتند، طی گفتگویی بر حمله و هجوم و ضرب و شتم برادرش را مورد تأیید قرار داد. وی گفت:
برادر من سالها هست که به دلایل نامعلومی در زندانهای این رژیم جنایتکار اسیره. البته در این رژیم که هر گونه آزادیخواهی جرم هست طبیعهٴ که جای آزادیخواهان هم در زندان باشه. جرمی که تنها باعث افتخاره.

همونطور که در خبرها شنیدید روز پنجشنبه به زندانیان بند 350 جایی که برادر من هم اونجا بود از طرف مأموران وحشی زندان حمله شد. اما زندانیان دلاور زیر حمله و هجوم این رژیم فریاد‌شون مرگ بر دیکتاتور بود و ایستادگی کردند. به‌طوری که این حمله 5ساعت به طول انجامید.

این رژیم که یومیه می‌بینه نه سرکوب و نه اعدام حتی در ملأعام این فضای انفجاری جامعه رو متوقف نمی‌کنه مجبوره که دست به چنین حملات وحشیانه‌یی بزنه.

شما یک نگاه به درون خود این رژیم زهر خورده بندازین که چطور این حمله و هجوم در زندان باعث جنگ و دعوای باز هم بیشتر در درون رژیم شده. هر چند که هدف رژیم از حمله‌ ایجاد ترس و وحشت بوده اما نگاه کنید که چطور دانشجویان و خانواده‌های زندانیان سیاسی در کنار فرزندان‌شون ایستادن، نگاه کنید به سیل محکومیتها. پس رژیم در بن‌بست هر کاری می‌کنه نتیجه معکوس می‌ده.

من به همهٴ زندانیان سیاسی و به برادرم افتخار می‌کنم. به مقاومت و ایستادگی اونها افتخار می‌کنم. پیام اونها یک چیز بیشتر نیست و آن هم این‌که در زیر بالاترین سرکوب و با دست بسته هم می‌توان و باید که مقاومت کرد. این همون پیام ایستادگی‌اشرفی‌هاست. درود به همهٴ اونها.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae23d1d7-a497-4001-82a5-6dbaed9f3596"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات