728 x 90

روز جهاني زن92,

سارا جین فیلیپس

-

--
--
خیلی خیلی متشکرم که امروز این‌جا حضور پیدا کردید.
پیام من بسیار کوتاه اما مهم است زیرا امیدوارم همهٴ خواهران و برادرانم در کمپ لیبرتی بتوانند این را بشنوند. من از نزدیک تجربه نکرده‌ام، اما از طریق داستانهایی که با بسیاری از آنها که هنوز آنجا هستند، در میان گذاشته‌ام و از داستانهای بسیاری که از شما شنیده‌ام، خوب فهمیده‌ام چه مبارزه خطیری بوده است.

سخن پایانیم بسیار ساده است. من تلفنم را به این‌جا آوردم نه به‌خاطر این‌که نگه‌داشتن آن خیلی ساده است، بلکه به این دلیل که بسیار مضطرب هستم. این را آوردم چون می‌خواستم چیزی را با شما در میان بگذارم. من هم یک جرقه دارم، اما من بخشی از یک هیأت نیستم، یک سیاستمدار نیستم، یک فرماندار یا رئیس‌جمهور نیستم. من یک آدم عادی هستم. پس چگونه می‌توانم مؤثر باشم؟ بگذار برایتان بگویم که با تلفنم با 150نفر شخصاً در تماس بوده و لایکها، شرها، کامنتها و پستها را دریافت کرده‌ام که همگی از طریق فیس‌بوک بوده‌اند. هر نفر در این‌جا باید یکی از این کارتها دریافت می‌کرد. ما اظهارات بسیار جالبی را در این جلسه شنیدیم، یک مورد از یکی افراد هیأت هند بود که در مورد یک میلیارد لایک در توئیتر صحبت می‌کرد. این ممکن است و ما آدرس آن را همین جا داریم، و روش کمک به خواهرانمان در لیبرتی این است که این اطلاعات را به اشتراک بگذاریم، چرا که اگر آن را در درون نگهداریم دیگر نمی‌توانیم مؤثر باشیم. بنابراین آن را به اشتراک بگذارید.

با تشکر، و خانم رجوی، تشکر از شما که همواره قدرت پایداری بوده‌اید که همگی ما را در این کنفرانس بین‌المللی متحد می‌کند. شب خوبی را برای همه شما آرزو می‌کنم، با تشکر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/53a09132-9c09-43cc-88df-9ae950950ad2"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات