728 x 90

بحران اقتصادى,

اوضاع اقتصادی در ایران، مستعد یک بحران بزرگ مانند بحران جهانی سال ۱۹۲۹ است

-

روزنامه حکومتی قانون
روزنامه حکومتی قانون
روزنامه حکومتی قانون در مطلبی درباره اوضاع اقتصادی رژیم به بحران بزرگی که رژیم در آستانه آن قرار دارد اعتراف کرد. این روزنامه تأکید کرد که اقتصاد ایران با حجم مشکلات و اختلال های پیش رویش مستعد یک بحران بزرگ است.
این روزنامه در ادامه به بحران جهانی سال ۱۹۲۹ اشاره کرده که دولت آمریکا برای مردم در خیابانها سوپ توزیع می‌کرد و رفتگران صبح‌ها مسئولیت جمع‌آوری نعش‌ها را برعهده داشتند و حجم اشتغال ۷۰ درصد کاهش یافته بود. مردم خودشان را از ساختمانهای بزرگ پایین می‌انداختند و می‌کشتند. این چهره واقعی بحران است.
روزنامه حکومتی قانون سپس به انتشار اخبار مربوط به دزدیها و اختلاسهای کلان و همچنین پنهان ماندن دلایل آن اشاره کرد و نوشت، «تدوین گزارش و ارائه به رئیس‌جمهور صرفاً کار بدی نیست اما این‌که نتیجه‌یی حاصل نشود بسیار بد است افکار عمومی از دولت توقع ندارند که هر روز با آب و تاب خبر دهد که در کجا چنین اتفاقی رخ داد و فلان فرد چقدر سوء‌استفاده کرد. دوست دارند بدانند که چرا فلان فرد یا افراد قادر بودند این چرخه را نادرست طی کنند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/016fcbbf-48d7-48c2-a43d-62a045b671cb"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات