728 x 90

همياري سيماى آزادى,

پیام مریم رجوی به شرکت کنندگان در هفدهمین همیاری ملی با سیمای آزادی

-

خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
خانم مریم رجوی رئیس جمهور برگزیده مقاومت
مریم رجوی با درود و سپاس بیکران به همه یاران غیرتمندی که برای هفدهمین بار پشتوانه لایزال ایستادگی و استقلال مقاومت مردم ایران را در برابر چشمان جهانیان بارز و برجسته کردند، هفدهمین گلریزان همیاری را که 4روز بلاوقفه ادامه داشت جوشش خون شهیدان و مجاهدین در اشرف و لیبرتی و کوبنده‌ترین پاسخ اجتماعی و سیاسی به ولی‌فقیه ارتجاع و دست نشاندگان و مزدوران و هم کیشانش توصیف کرد و گفت جنایت و توطئه‌های شما بی‌حد و حصر اما حمایت و شرف و غیرت فرزندان ایران، جوشان و لایزال و نشانه حتمیت پیروزی ارتش آزادی بر سپاه ظلمت و تباهی و آخوندهای ضدبشریست.
مریم رجوی با یادآوری حماسه اعتصاب 108روزه مجاهدان اشرفی و یاران اشرف‌نشان در سراسر جهان که یک نمونه بی‌نظیر تاریخی است افزود که قهرمانان اعتصاب کننده، این‌چنین، پاسخ خود را در روزهای همیاری از جامعه و مردم ایران دریافت کردند.
مریم رجوی در 26آذرماه گذشته با به‌کار گرفتن اهرمهای بین‌المللی سیاسی و قضایی به خاتمه اعتصاب 108روزه فراخوان داد. بیانیه مشترک 2 گروه کار تخصصی و 4 گزارشگر ویژه ملل‌متحد در 18آذر، ثبت لایحه قانونی حفاظت از لیبرتی و حق پناهندگی کلیه مجاهدین لیبرتی در آمریکا به‌عنوان مسئول حفاظت آنان در کنگره آمریکا در 21آذر، تصویب ضمیمه لایحه بودجه دفاعی ایالات متحده درباره سلامت و امنیت ساکنان لیبرتی در سنا و مجلس نمایندگان آمریکا و سرانجام تصمیم دادگاه اسپانیا برای رسیدگی به اتهامات مشاور امنیتی مالکی به‌خاطر جنایت علیه جامعه بین‌المللی و کشتار و گروگانگیری در اشرف که در روز 26آذر منتشر شد در این شمار بود که تماماً با مجاهدت و کارزار شبانه روزی همین یاران و هموطنان محقق شد.
مریم رجوی با درود به یکایک یاران و همیاران سیمای آزادی در رزم درخشان 4روزه خاطرنشان کرد که این شمه‌ای از ظرفیتها و ارزشهای والای مردم ایران در نبرد برای آزادی است که فرزندان رشید ایران آن را در تمام جهان بازتاب دادند. این نوید صبح درخشان آزادی مردم ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/81c54c06-86c1-48c9-9095-715dc26e1964"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات