728 x 90

-

اطلاعیه سناتور مک کین: من با دکتر صالح المطلک معاون نخست‌وزیر عراق یک ملاقات عالی داشتم

-

جان مک کین
جان مک کین
ما توافق کردیم که هیچ راه‌حل صرفاً نظامی برای مسائل عراق وجود ندارد
تنها راه جلوگیری از لغزیدن عراق به بی‌ثباتی
و رسیدن به صلحی بادوام و سعادت مردم
از طریق دموکراسی بیشتر، مشارکت در قدرت و آشتی است
 

روز گذشته سناتور مک‌کین بعد از ملاقات با صالح المطلک طی اطلاعیه‌ای اعلام کردکه یک ملاقات عالی با او داشته و حولات تأسف‌بار در استان الانبار را مورد بحث قرار داده است.
مک کین می‌گوید: ما هر دو توافق کردیم که توانایی‌های نیروهای مسلح عراق در شرایط حساس فعلی تقویت و بهبود یابد اما ما در عین‌حال توافق کردیم که هیچ راه‌حل صرفاً نظامی برای مسائل عراق نیست.
تنها راه جلوگیری از لغزیدن عراق به بی‌ثباتی و و رسیدن به صلحی بادوام و سعادت مردم از طریق دموکراسی بیشتر، مشارکت در قدرت و آشتی است. همه آحاد عراق باید از طریق نظام سیاسی تقویت شوند و همه عراقیها باید به رد خشونت و افراط گرایی ملزم باشند و گامهای بیشتری برای آشتی سیاسی بردارند.
به‌خصوص اعضای هم کنگره و همچنین دولت اوباما، باید مصرانه از نوری مالکی نخست‌وزیر و دولت او بخواهند با همه عراقیها رابطه برقرار کند و به‌طور فراگیرتری حکومت نماید و اصلاحات سیاسی لازم را به اجرا بگذارد که می‌تواند وحدت ملی را تقویت کرده و القاعده و سایر افراطیون خشونت‌گرا را به حاشیه براند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5be7d19d-5b16-4e09-acba-122860033d55"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات